MENU
pl en

Etap 4. Warsztaty z naprawy wyświetlaczy GSM

Etap 4. Warsztaty z naprawy wyświetlaczy GSM

Etap 4. Warsztaty z naprawy wyświetlaczy GSM
Plan Ramowy >

RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
I. Doskonalenie techniki:

  1. Pozycjonowania wyświetlaczy i ich prawidłowego klejenia.
  2. Oddzielenia popękanego szkła od działającego ekranu.
  3. Wymiana warstw polaryzacyjnych oraz podświetleń.
  4. Zaawansowanego lutowania układów IC z użyciem mikroskopu oraz stacji lutowniczej.
  5. Frezowanie,demontaż układów IC.
  6. Zapewniamy doradztwo w doborze odpowiedniego sprzętu do pracy.
  7. Wykorzystywania Blue Lasera do naprawy wyświetlaczy.
  8. Warsztaty mają na celu poprawienie wydajności oraz efektywności naprawy wyświetlaczy GSM. Podczas ich trwania uczestnik pod czujnym okiem trenera dokonuje analizy usterki oraz podejmuje naprawę. Trener po naprawie  weryfikuje jakość wykonania usługi.

    Dla kogo?
    Warsztaty przeznaczone są dla specjalistów czynnie serwisujących telefony GSM, którzy chcą poprawić swoją wydajność w naprawach, co przyniesie im większy zysk ze świadczonych usług serwisowych. 

    Sposób organizacji zajęć.
    Dzień warsztatów trwa od 8:45 do 16:00.

    Korzyści. Biorąc udział w warsztatach jesteś w stanie naprawić: 

    • urządzenia otrzymane od swoich klientów, 
    • usterki z którymi do tej pory nie mogłeś sobie poradzić. 

    Poprawisz swoją wydajność w naprawach, co na pewno przyniesie większy zysk, a koszt warsztatów może się zwrócić już podczas ich realizacji.

    Jeśli jesteś specjalistą w zakresie serwisowania telefonów GSM, dobrze radzisz sobie z naprawą usterek, a mimo tego masz problem z naprawą konkretnego modelu telefonu klienta – napraw go u nas pod opieką trenera!

    CZAS TRWANIA - 24 GODZINY DYDAKTYCZNE (3 dni)

    REALIZACJA JEDYNIE STACJONARNIE

    ZALECENIA PRZED KSZTAŁCENIEM:

    1. Ukończenie szkolenia etap 1 - Regeneracja wyświetlaczy.
    2. Ukończenie szkolenia etap 2 - Naprawa wyświetlaczy w oparciu o ekrany TFT, IPS, OLED
    3. Ukończenie szkolenia etap 3 - Lutowanie układów IC
INFORMACJE O TRENERZE >

IMIĘ I NAZWISKO: 

  • Damian Baran.

OBSZAR SPECJALIZACJI: 

  • elektronika, naprawa wyświetlaczy.

WYKSZTAŁCENIE:

  • Średnie. Technik elektronik.

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 

  • 9 lat serwisowania urządzeń elektronicznych m.in laptopy, telefony, tablety.

DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE:

  • Prawie 800 godzin przeprowadzonych szkoleń


CERTYFIKAT >

Image       

Kształcenie rozpoczyna się od testu mającego na celu sprawdzenie wiedzy uczestników przed jego rozpoczęciem. Podczas kształcenia, cały czas weryfikujemy wiedzę, jaką nabywają uczestnicy. Zadajemy wyrywkowe pytania, przeprowadzamy szereg testów (głównie praktycznych), podczas których sprawdzamy postępy uczestników. Każdy etap kształcenia zakończony jest wewnętrznym egzaminem weryfikującym i potwierdzającym uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kształcenia uczestnik otrzymuje autorski certyfikat wydany przez Notebook Master.

Nazwa certyfikatu: 'Certificate Knowledge supported by skills'.

Certyfikat zawiera: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu wraz z datą wystawienia, znak jakości MSUES oraz znak wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS).

Ponadto po zrealizowaniu każdego z etapów kształcenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie, zawierające powyższe informacje, a dodatkowo nazwę etapu.

Potrzebne dokumenty do złożenia wniosku kliknij 'pobierz'

FORMA REALIZACJI STACJONARNA >

ImageImageImage

Szkolenie realizowane jest wyłącznie w formie stacjonarnej . Bardzo duża liczba godzin i nacisk na zajęcia praktyczne, pozwala uzyskać i utrwalić bardzo obszerny materiał oraz posiąść wiedzę niezbędną do działania w wymagającym zawodzie. Zajęcia prowadzone są w specjalnie do tego przygotowanych i przystosowanych salach, wyposażonych w telewizor 72' do wyświetlania slajdów. Każdy z uczestników dostaje do dyspozycji indywidualne stanowisko pracy – biurko wyposażone w komputer potrzebny do wykonywania ćwiczeń oraz materiały niezbędne do odbycia kształcenia. 

  • Sala nr 1 składa się z 6 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną.
  • Sala nr 2 składa się z 6 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną
  • Sala nr 3 składa się z 8 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną

Sale wyposażone są w urządzenia takie jak:

  • Podgrzewacz Do Separacji LCD NJLD 360°,
  • Lampa green Light,
  • Mechanic ir 10 pro,
  • Rakla,
  • Uchwyt na żyletki,
  • Pinceta Serwisowa Precyzyjna Relife RT-11C Prosta,
  • Zestaw Profesjonalnych Wkrętaków Qianli IFlying 3D,
  • Skalpel,
  • Pinceta toyo ESD-12,
  • Pinceta toyo ESD-12,
  • Opener QianLi T0.1mm,
  • Uchyt roboczy,
  • Drut 0.028mm,
  • Drut 0.035mm,
  • Nożyczki,
  • Rękawiczki ESD,
  • Cążki do drutu,
  • Szklana butelka z dozownikiem,
  • Butelka plastikowa z igłą,
  • Chusteczki bezpyłowe,
  • Pistolet do kompresora.
  • Uczestnik ma również do dyspozycji takie urządzenia jak: Laminator, AutoKlaw, BlueLaser. 

Pozostałe pomieszczenia stanowią hol, szatnię z indywidualnymi szafkami na odzież zewnętrzną uczestników kształcenia.

TEORIA:
Sprzęt audiowizualny, niezbędne pomoce dydaktyczne: każdy z uczestników podczas zajęć teoretycznych ma dostęp do komputera znajdującego się na Jego biurku, służącego zarówno do otwierania niezbędnych pomocy dydaktycznych do omawianego materiału jak i robienia notatek. 
Materiały dydaktyczne potrzebne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych: całość opracowanych materiałów jest autorska. Na materiały składają się: opisy, wykresy, schematy, zdjęcia i filmy.

PRAKTYKA:
Sprzęt i urządzenia potrzebne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: w salach znajdują się duże biurka robocze, wyposażone w niezbędne do napraw urządzenia serwisowe.

Materiały szkoleniowe przekazywane na własność uczestnikom: po ukończeniu kształcenia uczestnicy otrzymują materiały dotyczące całości przekazywanej wiedzy w formie elektronicznej oraz pomoc w postaci przydatnych linków: artykułów, publikacji i forów tematycznych dzięki którym mogą się sami rozwijać.

KOMPETENCJE NABYTE W TOKU SZKOLENIA >

UZYSKANE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI PO POZYTYWNYM ZAKOŃCZENIU KSZTAŁCENIA PRZEZ UCZESTNIKA:
Uczestnik kształcenia po jego zakończeniu posiada wiedzę i umiejętności pozwalające na samodzielną naprawę wyświetlaczy GSM, w zakresie omawianym podczas kształcenia.

UCZESTNIK SZKOLENIA PO JEGO UKOŃCZENIU:

  • Precyzyjnie pozycjonuje wyświetlacze i skutecznie je klei.
  • Z powodzeniem oddziela popękaną warstwę szkła od działającego ekranu.
  • Zdolny jest do profesjonalnej wymiany warstw polaryzacyjnych oraz podświetleń.
  • Stosuje umiejętność zaawansowanego lutowania układów IC, wykorzystując mikroskop i stację lutowniczą.
  • Efektywnie frezuje i demontuje układy IC.
  • Dobiera odpowiedni sprzęt do pracy.
  • Skutecznie wykorzystuje Blue Laser do naprawy wyświetlaczy.
  • Wydajnie i efektywnie naprawia wyświetlacze GSM.
  • Analizuje usterki i podejmuje się naprawy.
CELE SZKOLENIA >

Kształcenie ma na celu wyedukowanie kompletnych, samodzielnych specjalistów w zakresie praktycznej naprawy wyświetlaczy GSM, posiadających umiejętności postępowania zgodnie z kategoriami uczenia się:

  • Umiejętność intelektualna - zastosowanie teoretycznej i praktycznej wiedzy w obszarze pozycjonowania, klejenia, oddzielania szkła, wymiany warstw polaryzacyjnych, podświetleń, zaawansowanego lutowania układów IC, frezowania, demontażu układów IC, korzystania z Blue Lasera, oraz doradztwa w doborze sprzętu, włączając skuteczną analizę i interpretację usterek wyświetlaczy GSM.
  • Strategia poznawcza - zastosowanie różnorodnych metod w obszarze pozycjonowania, klejenia, oddzielania szkła, wymiany warstw polaryzacyjnych, podświetleń, lutowania układów IC, frezowania, demontażu układów IC, korzystania z Blue Lasera, oraz doradztwa w doborze sprzętu, włączając skuteczne rozwiązywanie problemów związanych z naprawą wyświetlaczy GSM.
  • Informacja werbalna - precyzyjne opisywanie procesów naprawy wyświetlaczy GSM oraz klarowna komunikacja z klientem dotycząca analizy usterki, przeprowadzonej naprawy, oraz ewentualnych zaleceń.
  • Umiejętność motoryczna - skuteczne wykonywanie czynności praktycznych związanych z pozycjonowaniem, klejeniem, oddzielaniem szkła, wymianą warstw polaryzacyjnych, podświetleń, zaawansowanym lutowaniem układów IC, frezowaniem, demontażem układów IC, korzystaniem z Blue Lasera, włączając precyzyjną obsługę narzędzi i urządzeń stosowanych podczas naprawy.
  • Postawa - rozwijanie profesjonalnej etyki pracy poprzez rzetelność, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania oraz troskę o jakość świadczonych usług naprawczych.

Program kształcenia jest autorski, wszystkie dokumenty, slajdy oraz dokumentacja filmowa wykorzystywane podczas kształcenia są wynikiem badań i doświadczeń zbieranych latami.

jeśli potrzebujesz informacji o szkoleniach, zadzwoń do nas!


Aleksandra Dziadowiec Starszy specjalista ds. szkoleń
Aleksandra Dziadowiec
+48 572 995 842 adziadowiec@notemaster.pl
Maciej Piela Wsparcie techniczne 24h
Maciej Piela
+48 518 115 526 mpiela@notemaster.pl