MENU
pl en

Zapoznanie się z oprogramowaniem serwisowym oraz najczęstszymi usterkami występującymi w telefonach


Zapoznanie się z oprogramowaniem serwisowym oraz najczęstszymi usterkami występującymi w telefonach

Cena: 3 400.00złKoszykKup terazKoszykDodaj do koszykaTermin szkolenia: 17.07.2023 - 19.07.2023
2
Zapoznanie się z oprogramowaniem serwisowym oraz najczęstszymi usterkami występującymi w telefonach
Plan Ramowy >

RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
I. Omówienie poszczególnych elementów telefonu.

  1. Jakich części używać i skąd zamawiać?
  2. Narzędzia manualne.
  3. Sprzęt serwisowy.
  4. Chemia warsztatowa.

II. Przygotowanie stanowiska pracy.

  1. Ustawianie stacji lutowniczych oraz mikroskopu.
  2. Konfiguracja urządzeń warsztatowych.
  3. Spoiwa lutownicze oraz pęsety, skrobaki, plecionki.

III. Przygotowanie telefonu do naprawy.

  1. Modelowy demontaż części składowych telefonu.
  2. Testowanie oraz prawidłowy montaż wyświetlaczy przez wklejenie.
  3. Sprawdzenie poprawnego napięcia ogniw oraz aktywacja baterii przy użyciu płytek lub zasilacza serwisowego.
  4. Czyszczenie telefonów po zalaniu oraz inspekcja poszczególnych elementów.
  5. Prawidłowe rozpoznanie usterek oraz błyskawiczna naprawa.

IV. Omówienie najczęstszych usterek występujących w telefonach.

V. Prezentacja oprogramowania serwisowego.

VI. Lutowanie złącz USB, FPC, wymiana mikrofonów, złącz SIM.

  1. Zabezpieczenie sąsiadujących elementów oraz usuwanie starych złącz z płyty.
  2. Weryfikacja płyty po wylutowaniu złącza oraz montaż nowego złącza przy użyciu lutownicy kolbowej oraz hot air.

VII. Regeneracja padów oraz pól lutowniczych.

CZAS TRWANIA - 24 GODZINY DYDAKTYCZNE

REALIZACJA JEDYNIE STACJONARNIE

ZALECENIA PRZED KSZTAŁCENIEM:
Mile widziane są zdolności manualne oraz podstawowa wiedza elektroniczna.

Cena: 3400 zł

Więcej informacji >
JEDNOSTKA SZKOLENIOWA >

Notebook Master Centrum Szkoleń oferuje kształcenie przygotowane na najwyższym poziomie. Bardzo duża liczba godzin i nacisk na zajęcia praktyczne, pozwala uzyskać i utrwalić bardzo obszerny materiał oraz posiąść wiedzę niezbędną do działania w wymagającym zawodzie. Zajęcia prowadzone są w specjalnie do tego przygotowanych i przystosowanych salach. Wyposażenie sal w projektory do wyświetlania slajdów, wizualizatory oraz tablice flipchart pozwala w sposób przejrzysty przedstawić wszelkie omawiane zagadnienia. Każdy z uczestników dostaje do dyspozycji indywidualne stanowisko pracy – biurko wyposażone w komputer potrzebny do wykonywania ćwiczeń oraz materiały niezbędne do odbycia kształcenia. 

Wyposażenie sal do realizacji kształcenia:

  • Sala nr 1 składa się z 8 stanowisk roboczych. Sala wyposażona jest w takie urządzenia jak: separator, autoklaw, laser z niebieską wiązką, laminator cisnieniowo-próżniowy, programator, lutownicę grotową i lutownicę na gorące powietrze.

Pozostałe pomieszczenia stanowią hol, szatnię z indywidualnymi szafkami na odzież zewnętrzną uczestników kształcenia.

TEORIA:
Sprzęt audiowizualny, niezbędne pomoce dydaktyczne: każdy z uczestników podczas zajęć teoretycznych ma dostęp do komputera znajdującego się na Jego biurku, służącego zarówno do otwierania niezbędnych pomocy dydaktycznych do omawianego materiału jak i robienia notatek. 
Materiały dydaktyczne potrzebne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych: całość opracowanych materiałów jest autorska. Na materiały składają się: opisy, wykresy, schematy, zdjęcia i filmy.

PRAKTYKA:
Sprzęt i urządzenia potrzebne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: w salach znajdują się duże biurka robocze, wyposażone w niezbędne do napraw urządzenia serwisowe. Pomieszczenie wyposażone jest w system wentylujący z indywidualnymi dla każdego uczestnika odciągami powstałych podczas lutowania oparów - w trosce o zdrowie kursantów.

Materiały szkoleniowe przekazywane na własność uczestnikom: po ukończeniu kształcenia uczestnicy otrzymują materiały dotyczące całości przekazywanej wiedzy w formie elektronicznej oraz pomoc w postaci przydatnych linków: artykułów, publikacji i forów tematycznych dzięki którym mogą się sami rozwijać.

KOMPETENCJE NABYTE W TOKU SZKOLENIA >

UZYSKANE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI PO POZYTYWNYM ZAKOŃCZENIU KSZTAŁCENIA PRZEZ UCZESTNIKA:
Uczestnik kształcenia po jego zakończeniu posiada wiedzę i umiejętności pozwalające na samodzielną naprawę telefonów GSM, w zakresie omawianym podczas kształcenia.

UCZESTNIK SZKOLENIA PO JEGO UKOŃCZENIU:

  • poprawnie wlutuje złącza USB, FPC, mikrofony,
  • rozpoznaje usterki omawiane w trakcie kursu,
  • prawidłowo montuje i demontuje poszczególne elementów telefonu,
  • samodzielnie dobiera odpowiednie narzędzia i części oraz sprzęt serwisowy,
  • obsługuje lutownice kolbową oraz hot air,
  • w prawidłowy sposób demontuje uszkodzone elementy z płyty,
  • ocenia jakość naprawionego telefonu oraz testuje poszczególne moduły.
CELE SZKOLENIA >

Cele kształcenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
Kształcenie ma na celu wyedukowanie serwisantów telefonów GSM  posiadających umiejętności postępowania zgodnie z kategoriami uczenia się:

  • Umiejętność intelektualna – umiejętność naprawy podstawowych usterek,
  • Strategia poznawcza – umiejętność ocenienia stopnia uszkodzenia,
  • Informacja werbalna – umiejętność omówienia sposobu naprawy,
  • Umiejętność motoryczna – umiejętność wykorzystania lutownicy,
  • Postawa – umiejętność stosowania omawianych metod naprawy.

Program kształcenia jest autorski, wszystkie dokumenty, slajdy oraz dokumentacja filmowa wykorzystywane podczas kształcenia są wynikiem badań i doświadczeń zbieranych latami.

INFORMACJE O TRENERZE >

IMIĘ I NAZWISKO: 

  • Marcin Wojton.

OBSZAR SPECJALIZACJI: 

  • Elektronika, Naprawa Telefonów Komórkowych.

WYKSZTAŁCENIE:

  • Technik Teleinformatyk.

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 

  • Serwisant GSM z 10 letnim stażem.

DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE: 

  • Ponad 100 godzin wewnętrznych szkoleń dla współpracowników serwisu.

CERTYFIKAT >

Image       

Kształcenie rozpoczyna się od testu mającego na celu sprawdzenie wiedzy uczestników przed jego rozpoczęciem. Podczas kształcenia, cały czas weryfikujemy wiedzę, jaką nabywają jego uczestnicy. Zadajemy wyrywkowe pytania, przeprowadzamy szereg testów (głównie praktycznych), podczas których sprawdzamy postępy uczestników. Każdy etap kształcenia zakończony jest wewnętrznym egzaminem weryfikującym i potwierdzającym pozyskaną wiedzę. Po ukończeniu kształcenia uczestnik otrzymuje autorski certyfikat wydany przez Notebook Master Centrum Szkoleń i Serwis.

Nazwa certyfikatu: 'certificate Knowledge supported by skills'.

Zaświadczenie/certyfikat zawierają: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia/etapu, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu oraz informację o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz znak jakości MSUES nr 390/2020.