MENU
pl en

Zaawansowana edycja, motywy, wtyczki i pozycjonowanie.


Zaawansowana edycja, motywy, wtyczki i pozycjonowanie.

System Ratalny
Zaawansowana edycja, motywy, wtyczki i pozycjonowanie.
Plan ramowy >

RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
I. Wybór motywu, modyfikacja i personalizacja

  1. Na przykładzie motywów zainstalowanych razem z WordPress’em.
  2. Na przykładzie motywów zawierających wizualny pagebuilder (Kallyas, Elementor, Revolution Slider).

II.Pagebuilder – zasady działania.

  1. Layout strony w edytorze wizualnym – sekcje, kolumny i odstępy.
  2. Omówienie elementów.
  3. Konfiguracja elementów. 
  4. Układ, kopiowanie, powielanie, przenoszenie i usuwanie.

III. Wtyczki.

  1. Instalacja.
  2. Personalizacja.
  3. Najpopularniejsze wtyczki – niezbędnik webmastera.

IV. Zmiana wyglądu strony.

  1. Używanie ustawień szablonów.
  2. Używanie zdjęć w nagłówkach
  3. Tworzenie nawigacji.
  4. Zmiana strony pomiędzy blogiem a stroną statyczną.
  5. Instalacja szablonów z repozytorium WordPress’a.
  6. Instalacja szablonów za pomocą FTP.
  7. Responsywność strony.
  8. Tworzenie formularzy kontaktowych.
  9. Tworzenie map.
  10. Animacje elementów i warstwy.
  11. Używanie video na stronie (Youtube, Vimeo i własny hosting).

V.Widgety.

VI. Jak zdobyć legalne elementy graficzne i multimedia.  

VII. Favikona – co to jest i jak ją stworzyć.

VIII. Integracja z portalami społecznościowymi.

IX. Biblioteka mediów.

X. Użytkownicy – poziomy uprawnień i zarządzanie.

XI. Ochrona strony oraz tworzenie kopii zapasowej plików i bazy. 

XII. Protokół http, a HTTPS.

XIII. Instalacja certyfikatu SSL Let’s Encrypt.

XIV. Pozycjonowanie strony internetowej.

  1. Zasady działania wyszukiwarek, w szczególności wyszukiwarki Google.
  2. Widoczność strony.
  3. Wyznaczanie celów biznesowych.
  4. Widoczność względna.
  5. Komunikacja a widoczność.
  6. Redaktorzy strony i ich wpływ na widoczność.
  7. Analiza konkurencji.
  8. Definiowanie słów kluczowych.
  9. Metatagi.
  10. Nagłówki.
  11. Rozmieszczenie słów kluczowych.
  12. Nawigacja a jej wpływ na pozycjonowanie.
  13. Skuteczna treść.
  14. Skuteczność odpowiedniej nazwy plików.
  15. Wtyczka Yoast SEO.

CZAS TRWANIA - 24 GODZINY DYDAKTYCZNE

WYMAGANIA WSTĘPNE PRZED SZKOLENIEM:
Nie ma specjalnych wymagań dla uczestników.

cena: 3500 zł

Więcej informacji >
Cele szkolenia >

Cele kształcenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
Kurs ma na celu wyedukowanie kompletnych samodzielnych projektantów i administratorów stron internetowych posiadających umiejętności postępowania zgodnie z kategoriami uczenia się:

  • Umiejętność intelektualna – umiejętność dobrania odpowiednich motywów i wtyczek,
  • Strategia poznawcza – umiejętności zastosowania optymalnych rozwiązań przy edycji i dostosowaniu wyglądu strony,
  • Informacja werbalna – umiejętność ustalenia końcowego wyglądu strony,
  • Umiejętność motoryczna – umiejętność stworzenia responsywnej i estetycznej strony,
  • Postawa – umiejętność pozycjonowania strony internetowej.

Program kształcenia jest autorski, wszystkie dokumenty, slajdy oraz dokumentacja filmowa wykorzystywane podczas kształcenia są wynikiem badań i doświadczeń zbieranych latami.

Kompetencje nabyte w toku szkolenia >

UZYSKANE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI PO POZYTYWNYM ZAKOŃCZENIU KSZTAŁCENIA PRZEZ UCZESTNIKA:
Uczestnik kształcenia po jego zakończeniu posiada wiedzę i umiejętności dot. projektowania stron internetowych, w zakresie omawianym podczas kształcenia.

UCZESTNIK SZKOLENIA PO JEGO UKOŃCZENIU:

  • potrafi odpowiednio dobrać, modyfikować i personalizować motyw strony,
  • zna zasady działania pagebuilder'a,
  • potrafi instalować i personalizować wtyczki,
  • potrafi zadbać o wygląd strony i dokonać wszelkich zmian,
  • posiada wiedzę na temat powszechnie wykorzystywanych źródeł plików graficznych multimedialnych,
  • potrafi stworzyć favikone,
  • potrafi zintegrować serwis internetowy z portalami społecznościowymi,
  • potrafi zarządzać użytkownikami platformy WordPress,
  • potrafi tworzyć kopię zapasową plików i bazy,
  • potrafi zainstalować certyfikat SSL,
  • wykorzystuje znajomość zasad pozycjonowania strony internetowej.
certyfikat >

Image       Image

Kształcenie rozpoczyna się od testu mającego na celu sprawdzenie wiedzy uczestników przed jego rozpoczęciem. Podczas kształcenia, cały czas weryfikujemy wiedzę, jaką nabywają jego uczestnicy. Zadajemy wyrywkowe pytania, przeprowadzamy szereg testów (głównie praktycznych), podczas których sprawdzamy postępy uczestników. Każdy etap kształcenia zakończony jest wewnętrznym egzaminem weryfikującym i potwierdzającym pozyskaną wiedzę, pozytywne jego zaliczenie honorowane jest zaświadczeniem potwierdzającym jego odbycie. Natomiast, po ukończeniu kształcenia uczestnik otrzymuje autorski certyfikat wydany przez Notebook Master Centrum Szkoleń i Serwis.

Nazwa certyfikatu: 'certificate Knowledge supported by skills'.

Zaświadczenie/certyfikat zawierają: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia/etapu, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu oraz informację o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz znak jakości MSUES nr 390/2020.

jednostka szkoleniowa >

Notebook Master Centrum Szkoleń oferuje kształcenie przygotowane na najwyższym poziomie. Bardzo duża liczba godzin i nacisk na zajęcia praktyczne, pozwala uzyskać i utrwalić bardzo obszerny materiał oraz posiąść wiedzę niezbędną do działania w wymagającym zawodzie. Zajęcia prowadzone są w specjalnie do tego przygotowanych i przystosowanych salach. Wyposażenie sal w projektory do wyświetlania slajdów oraz monitory o wysokiej rozdzielczości pozwalają w sposób przejrzysty przedstawić wszelkie omawiane zagadnienia. Każdy z uczestników dostaje do dyspozycji indywidualne stanowisko pracy – biurko wyposażone w komputer potrzebny do wykonywania ćwiczeń oraz materiały niezbędne do odbycia kształcenia. 

Wyposażenie sal do realizacji kształcenia:

Sala nr 2 składa się z 6 stanowisk roboczych, a każde z nich składa się z 2 jednostek komputerowych oraz 2 ruchomych monitorów Full HD.

Sala nr 3 składa się z 8 stanowisk roboczych, a każde z nich składa się z 2 jednostek komputerowych oraz 2 ruchomych monitorów Full HD.

Pozostałe pomieszczenia stanowią hol, szatnię z indywidualnymi szafkami na odzież zewnętrzną uczestników kształcenia.

TEORIA:

Sprzęt audiowizualny, niezbędne pomoce dydaktyczne: każdy z uczestników podczas zajęć teoretycznych ma dostęp do komputera znajdującego się na Jego biurku, służącego zarówno do otwierania niezbędnych pomocy dydaktycznych do omawianego materiału, jak i robienia notatek. Dodatkowo w sali znajduje się rzutnik multimedialny, za pomocą którego wyświetlane są materiały omawiane przez trenera. Trener ma możliwość udostępniania w czasie rzeczywistym wszelkich materiałów na 1 z 2 monitorów każdego z uczestników, co ma znaczący wpływ na proces uczenia się kursantów.

Materiały szkoleniowe przekazywane na własność uczestnikom: po ukończeniu kształcenia uczestnicy otrzymują materiały dotyczące całości przekazywanej wiedzy w formie elektronicznej.

PRAKTYKA:

Sprzęt i urządzenia potrzebne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: każdy z uczestników podczas zajęć praktycznych ma dostęp do komputera znajdującego się na Jego biurku, służącego m.in. do realizacji ćwiczeń praktycznych. Dodatkowo w sali znajduje się rzutnik multimedialny, za pomocą którego wyświetlane są materiały omawiane przez trenera. Trener ma możliwość udostępniania w czasie rzeczywistym wszelkich materiałów na 1 z 2 monitorów każdego z uczestników, co ma znaczący wpływ na proces uczenia się kursantów.

Materiały szkoleniowe przekazywane na własność uczestnikom: po ukończeniu kształcenia uczestnicy otrzymują materiały dotyczące całości przekazywanej wiedzy w formie elektronicznej.

informacja o trenerze >

IMIĘ I NAZWISKO: 

  • Cezary Marecki

OBSZAR SPECJALIZACJI: 

  • Budowa stron i sklepów internetowych, Marketing

WYKSZTAŁCENIE:

  • Wyższe, licencjat

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 

  • 10 lat doświadczenia w handlu (IT) od ponad 7 lat własna działalność gospodarcza

DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE:

  • 400h szkoleń informatycznych przeprowadzonych w roku 2020