MENU
pl en

Szkolenie Meta Ads


Cena: 3 200.00zł netto

Szkolenie Meta Ads

Reklamy na Facebooku - Instagram bez tajemnic - od zera do swoich pierwszych kampanii

Zdobądź praktyczne doświadczenie i samodzielnie prowadź

skuteczne kampanie reklamowe w mediach z wykorzystaniem Meta ADS na platformach Facebook i Instagram.

Dołącz do szkolenia

 

3200zł

+23% VAT

Data

Start 24.09.2024

Miejsca

Zostały 3 miejsca

Formy płatności

Przelewy24 mBank raty
Szkolenie Meta Ads

Kurs prowadzi:Cezary Żmuda

Cezary Żmuda

Najbliższy termin szkolenia

Start 24.09.2024Koniec 25.09.2024

Forma

Szkolenie online16 godzin dydaktycznych (dwa dni)

Poziom

Poziom podstawowyOtrzymasz certyfikat ukończenia

Potrzebujesz pomocy?

Zamów bezpłatną konsultację
Dołącz do ponad 3606 kursantów

Co zyskasz dzięki szkoleniu?


  • Praktyczną wiedzę z zarządzania kontem Meta od A do Z. Konfiguracja konta Meta Ads, tworzenie reklam, optymalizacja oraz komunikacja z użytkownikami na platformach Facebook i Instagram nie będzie już problemem.
  • Konkretne frameworki pozwalające pracować według standardów. Zrozumiesz jak stosować model EKB oraz budować lejek sprzedażowy AIDA.
  • Praktyczną wiedzę jak realizować cele przez reklamy popartą godzinami pracy. Wiedza przekazywana na szkoleniu to doświadczenie zebrane z prawie dekady puszczanych reklam na platformie Meta w różnych branżach w e-commerce oraz usługach.
  • Świadomość jak działają kampanie reklamowe. Nauka narzędzia to jedno, kolejną wartością jaką zdobędziesz dzięki szkoleniu to świadomość tego jakie kampanie pozwalają uzyskiwać zamierzone wyniki.
  • Nabierzesz luzu w tworzeniu komunikatów reklamowych. Poznasz gotowe zabiegi komunikacyjne, które pomogą Ci dotrzeć do klientów oraz ich potrzeb.

Dla kogo jest szkolenie?


  • Właściciele małych i średnich firm chcących samodzielnie prowadzić reklamy na Facebooku i Instagramie. Szukający kompleksowego szkolenia, które pozwoli im odnajdywać się w działaniach reklamowych w ekosystemie Meta, samym tworzyć i optymalizować kampanię.
  • Osoby odpowiedzialne za zlecanie działań reklamowych. Poszukujące kompleksowego zrozumienia procesów reklamowych w mediach, włączając w to identyfikację grup odbiorców, tworzenie zestawów reklamowych oraz analizę danych i optymalizację kampanii. Aby świadomie podejmować decyzje reklamowe.
  • Osoby zajmujące się social media. Zainteresowane zdobyciem umiejętności konfiguracji konta Meta ADS i skutecznej komunikacji z użytkownikami na platformach Facebook i Instagram.
  • Absolwenci studiów związanych z marketingiem i komunikacją. Chcący zdobyć praktyczne umiejętności z zakresu reklamy online, które uzupełnią ich teoretyczną wiedzę zdobytą na uczelni.

Szkolenie Meta Ads

Dołącz do szkolenia   3200zł +23% VAT

Dlaczego warto?


Uczestnik kształcenia po jego zakończeniu posiada wiedzę i umiejętności przygotowujące do samodzielnego i prawidłowego wykonywania obowiązków w zakresie reklamy w mediach z zastosowaniem Meta ADS.

Szkolenie Meta Ads
  • Będziesz wiedzieć jak zarządzać kampaniami reklamowymi Meta Ads.
  • Zrozumiesz czym są zestawy reklamowe oraz jak poprawnie targetować reklamy.
  • Poznasz decyzyjne procesy zakupowe, stosując model EKB.
  • Dowiesz się jak tworzyć efektywne lejki reklamowe korzystając z frameworku AIDA.
  • Nauczysz się jak definiować i wykorzystywać persony w celach reklamowych.
  • Będziesz wiedzieć jak obsługiwać panel Business Mangera, konta reklamowe, rozliczenia.
  • Stworzysz niestandardowe grupy odbiorców oraz podobnych odbiorców.
  • Dowiesz się o tym jak działa Pixel Meta oraz jak zbiera dane.
  • Zaprojektujesz skuteczne komunikaty reklamowe, zwracając uwagę na formaty reklamowe.
  • Dowiesz się jak analizować dane reklamowe i optymalizować kampanie, aby uzyskać efekt.

Potrzebujesz pomocy?

Zostaw swój numer, nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.

Zamów bezpłatną konsultację
Agenda

Zawartość szkolenia


Termin Najbliższy termin
24.09.2024
Czas trwania 16 godzin
dydaktycznych
Forma Forma
online
Czas trwania Poziom
podstawowy
Certyfikat Szkolenie zakończonne
certyfikatem

Rozwiń wszystko Rozwiń

01Prowadzenie działań reklamowych Rozwińszczegóły

Dowiesz się jak poprawnie prowadzić działania reklamowe, biorąc pod uwagę wszelkie czynniki wpływające na decyzje użytkownika.


  • Cele prowadzenia działań Meta Ads.
  • Różnice pomiędzy reklamą ATL, a BTL.
  • Etapy podejmowania decyzji zakupowej (Model EKB).
  • Podstawowy framework marketingowy AIDA.
  • Persony, czym są? Jak mogą pomóc nam w pracy.
  • Możliwości Meta w kontekście celów reklamowych.
02Start działań reklamowych Rozwińszczegóły


  • Czym jest manager firmy i jaką pełni rolę?
  • Dodawanie fanpage’y na Facebooku oraz kont na Instagramie do Business Manager.
  • Zakładanie konta reklamowe oraz konfiguracja przez Business Manager.
  • Faktury i ustawienia rozliczeń w koncie Meta Ads.
  • Dodawanie i autoryzacja domeny.
  • Źródła danych.
  • Dodawanie użytkowników do Business Manager.
  • Praca na kontach własnych oraz sprawdzenie konfiguracji.
03Zestawy reklamowe Meta Ads Rozwińszczegóły


  • Struktura konta reklamowego Meta Ads.
  • Targetowanie reklam.
  • Jak stosować wykluczenia i zawężenia reklam.
  • Zarządzanie umiejscowieniem reklam.
  • Budżet reklamowy - Dzienny czy całkowity.
04Niestandardowe oraz podobne grupy odbiorców Rozwińszczegóły


  • Grupy niestandardowych odbiorców ze źródeł meta: czym są oraz ich rodzaje.
  • Podobne grupy odbiorców. Czym są “lookalajki”?
  • Ćwiczenia praktyczne: Tworzenie i zasadność grup odbiorców.
05Tworzenie niestandardowych grup odbiorców
06Remarketing z użyciem Pixela Rozwińszczegóły


  • Czym jest remarketing i ten słynny Pixel Meta.
  • Implementacja Pixela Meta.
  • Zdarzenia.
  • Instalacja zdarzeń.
  • Analiza poprawności implementacji.
  • Remarketing - działanie na stronie www.
07Reklamy Rozwińszczegóły


  • Istota wagi komunikatu względem designu.
  • Tworzymy skuteczne komunikaty reklamowe.
  • Kreacja - dobre i złe praktyki.
  • Formaty reklamowe.
  • Tagowanie ruchu przez UTM.
08Specyficzne reklamy Rozwińszczegóły


  • Kampania na pozyskiwanie obserwujących na Facebooku i Instagramie.
  • Kampania na aktywność pod postami na profilach.
  • Kampania na nieaktywnych fanów.
  • Kampania na zimny ruch.
09Analiza danych oraz optymalizacja Rozwińszczegóły


  • Na jakie współczynniki zwracamy uwagę.
  • Jak ustawić własny widok danych w kolumnach.
  • Optymalizacja reklam.
  • Reguły automatyczne.
10Forum dyskusyjne

Pobierz Pobierz w formacie PDF

Najbliższy termin 24.09.2024
pozostały 3 miejsca

Dołącz do szkolenia

Informacje o szkoleniu


Forma online
Forma online

Szkolenie realizowane jest w formie zdalnej za pośrednictwem platformy ZOOM w godzinach 08:45 - 16:00.

W razie potrzeby na czas szkolenia, za pośrednictwem kuriera dostarczamy kompletne wyposażenie stanowiska. Otrzymasz od nas jednostkę sprzętową z niezbędnym oprogramowaniem oraz peryferia (monitor, mysz, klawiatura).

Po szkoleniu sprzęt zostanie odebrany przez kuriera.

Plan dnia
Plan dnia

8:45 - Start szkolenia.

10:15-10:30 - Przerwa 15 min.

12:00-12:45 - Przerwa obiadowa 45 min.

14:15-14:30 - Przerwa 15 min.

16:00 - Koniec szkolenia.

Terminy, informacje, pytania
Terminy, informacje, pytania

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami, chętnie Ci pomożemy. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Aleksandra Dziadowiec

tel: +48 572-995-842

E-mail: adziadowiec@notemaster.pl

Wsparcie techniczne
Wsparcie techniczne

Jeśli potrzebujesz pomocy odnośnie wyposażenia stanowiska szkoleniowego, nasz zespół służy pomocą 24 godziny na dobę.

Maciej Piela

tel: +48 518-115-526

E-mail: mpiela@notemaster.pl

Dołączam do szkolenia

Co dostaniesz po szkoleniu?


Certyfikat
Certyfikat

Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat Notebook Master oraz zaświadczenie w wersji elektronicznej.

Certyfikat zawiera: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu wraz z datą wystawienia, znak jakości MSUES oraz znak wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). Ponadto po zrealizowaniu każdego z etapów kształcenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie. Dokument zawiera powyższe informacje oraz nazwę etapu.

Materiały szkoleniowe
Materiały szkoleniowe

Po kursie otrzymasz materiały szkoleniowe dzięki którym będziesz mógł wspomóc swoją wiedzę podczas samodzielnej konfiguracji czy też projektowania sieci.

Dołączając do szkolenia otrzymasz dostęp do prywatnej grupy na Facebooku.

Wraz z innymi kursantami, będziesz mógł wymieniać się zdobywaną wiedzą, zadawać pytania i liczyć na wsparcie prowadzącego.

Dołącz do szkolenia

Co mówią o nas kursanci?


Dołączam do szkolenia

Najczęściej zadawane pytania


Jestem osobą początkującą, czy to szkolenie jest dla mnie?Rozwiń

Szkolenie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby osoby bez żadnego doświadczenia marketingowego mogły w pełni z niego skorzystać i od zera zacząć swoją przygodę z reklamami.

 

Czy to szkolenie jest także dla osób bardzo zaawansowanych?Rozwiń

Szkolenie zawiera w sobie wiele różnych aspektów, wiedzę ze strategi marketingowej, copywritingu, optymalizacji konwersji (CRO), User experience (UX), psychologi poznawczej oraz samych mechanizmów platformy Meta - dzięki temu jest w stanie odnaleźć się na nim osoba początkująca, a osoba zaawansowana wyciągnie najlepsze smaczki i będzie mogła dostać najświeższe dane od praktyka w obszarze performance marketingu.

 

Szkolenie dotyczy głównie systemu Facebooka czy Instagrama?Rozwiń

Szkolenie obejmuje obie platformy, które są częścią jednego ekosystemu - który de facto stanowi osobną część całości. Wszystkie informacje, jakie musisz wiedzieć są w planie szkolenia.

 

Czy szkolenie to głównie teoria, czy praktyka?Rozwiń

Przez cały czas trwania szkolenia pracujemy na komputerach, konfigurując krok po kroku własne reklamy, rozmawiając o podejmowaniu strategicznych działań, edukując się nie tylko z tego jak klikać, ale co osiągać danymi zadaniami.

 

Co otrzymam po szkoleniu?Rozwiń

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności, dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku dla uczestników oraz materiały po szkoleniu, które uporządkują zdobytą w trakcie warsztatu wiedzę.

 

Ile osób liczą grupy szkoleniowe?Rozwiń

Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 6 osób.

 

W jaki sposób mogę zapłacić za szkolenie?Rozwiń

Masz 3 możliwości dokonania płatności za szkolenie:

Płatność przez Przelewy24, zakupu dokonujemy przez koszyk lub "kup teraz"

Możemy wybrać opcje płatności na raty, Mbank lub Credit Agricole

Przez fakturę pro-forma, aby dokonać płatności skontaktuj się z księgowością: Anna Godzik-Stawiarz tel.790 347 302, e-mail: astawiarz@notemaster.pl

 

Czy jesteśmy jednostką, która jest zwolniona z VAT-u?Rozwiń

Niestety, w Polsce wszystkie usługi szkoleniowe podlegają opodatkowaniu 23% VAT.  Wyjątkiem są szkolenia realizowane ze środków publicznych, gdzie poziom dofinansowania wynosi powyżej 70%.

 

Zmieniły mi się plany i nie mogę wziąć udziału w szkoleniu, które opłaciłem. Co teraz?Rozwiń

W tego typu przypadkach zawsze podchodzimy do sprawy indywidualnie, prześlemy Ci nowe terminy do akceptacji. W takim wypadku skontaktuj się Patrycją Wiśniewską tel. 571 085 289, e-mail: pwisniewska@notemaster.pl

 

Jakie są wymagania techniczne, aby uczestniczyć w szkoleniu?Rozwiń

Wymagane jest posiadanie komputera lub laptopa z dostępem do Internetu, przeglądarki internetowej - najlepiej Chrome/Brave oraz konta na platformach Facebook i Instagram.

 

Czy muszę mieć konto reklamowe na Facebooku przed szkoleniem?Rozwiń

Tak i nie - jeśli masz konto na platformie Facebook to automatycznie posiadasz konto reklamowe. Jeśli nie masz konta to nie stanowi to problemu, ponieważ szkoleniowiec prowadzi działania na swoim koncie. 

 

Czy szkolenie obejmuje indywidualne konsultacje?Rozwiń

Tak, ale zamiast indywidualnej konsultacji po szkoleniu, uczestnicy mają możliwość komunikowania się indywidualne z prowadzącym w ramach rozmowy prywatnej.

 

Czy muszę mieć doświadczenie w marketingu, aby wziąć udział w szkoleniu?Rozwiń

Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w marketingu, ale podstawowa wiedza może być pomocna.

 

Sprawdź wszystkie pytania

jeśli potrzebujesz informacji o szkoleniach, zadzwoń do nas!


Beata  Włodarczyk Starszy specjalista ds. sprzedaży
Beata Włodarczyk
+48 572 452 659 bwlodarczyk@notemaster.pl
Aleksandra Dziadowiec Starszy specjalista ds. szkoleń
Aleksandra Dziadowiec
+48 572 995 842 adziadowiec@notemaster.pl
IMG
  • Zgoda
  • Szczegóły
  • O plikach Cookie

Nasza strona korzysta z plików cookie

Stosujemy pliki cookie do personalizacji treści i reklam, oferowania funkcji społecznościowych oraz analizy ruchu na naszej stronie. Dane dotyczące korzystania z naszej witryny udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które im przekazałeś lub które zebrali podczas korzystania z ich usług.