Twój koszyk jest pusty!
RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
Zajęcia nie są w żaden sposób aranżowane przez trenera, który w pełni poświęca swój czas i wiedzę, koncentrując się w 100% na zagadnieniu i problemie przedstawionym przez uczestnika warsztatów.
Warsztaty mają na celu poprawienie wydajności oraz efektywności naprawy urządzeń elektronicznych. Podczas ich trwania uczestnik pod czujnym okiem trenera dokonuje analizy usterki w celu znalezienia jej przyczyny. Trener weryfikuje działania uczestnika oraz wskazuje najszybszy i skuteczny sposób wykrycia źródła usterki, która jest nowa i nieznana dla uczestnika warsztatów. Po zdiagnozowaniu uszkodzenia trener wskazuje najszybszą drogę naprawy.
Dla kogo?
Warsztaty przeznaczone są dla specjalistów czynnie serwisujących elektronikę, którzy chcą poprawić swoją wydajność w naprawach, co przyniesie im większy zysk ze świadczonych usług serwisowych.
Sposób organizacji zajęć.
Dzień warsztatów trwa od 9:00 do 16:00.
Warsztaty organizowane są w 2 trybach:
Korzyści. Biorąc udział w warsztatach jesteś w stanie naprawić:
Poprawisz swoją wydajność w naprawach, co na pewno przyniesie większy zysk, a koszt warsztatów może się zwrócić już podczas ich realizacji
CZAS TRWANIA - 40 GODZIN DYDAKTYCZNYCH (WARSZTATY MOŻNA REALIZOWAĆ JAKO POJEDYNCZE DNI - PO 8 GODZIN DYDAKTYCZNYCH).
WYMAGANIA WSTĘPNE PRZED KSZTAŁCENIEM:
Warunkiem przystąpienia do tego kształcenia, jest ukończenie szkolenia: „Specjalista – serwisant elektroniki”. Jeśli jesteś specjalistą w zakresie serwisowania elektroniki, dobrze radzisz sobie z naprawą usterek, a mimo tego masz problem z naprawą konkretnego sprzętu klienta – napraw go u nas pod opieką trenera! Ilość dni warsztatowych jest nieograniczona! Od Ciebie zależy z ilu dni warsztatów skorzystasz.
Warsztaty grupowe cena za 40 godzin (5 dni) - 4300 zł
Warsztaty indywidualne min 3 dni cena za dzień - 2000 zł
Szkolenie realizowane jest w formie stacjonarnej . Bardzo duża liczba godzin i nacisk na zajęcia praktyczne, pozwala uzyskać i utrwalić bardzo obszerny materiał oraz posiąść wiedzę niezbędną do działania w wymagającym zawodzie. Zajęcia prowadzone są w specjalnie do tego przygotowanych i przystosowanych salach. Wyposażenie sal w telewizory 72' do wyświetlania schematów, boardview, slajdów, wizualizer - którego działanie jest identyczne jak w przypadku mikroskopu z funkcją udostępniania obrazu w sieci . Każdy z uczestników dostaje do dyspozycji indywidualne stanowisko pracy – biurko wyposażone w komputer potrzebny do wykonywania ćwiczeń oraz materiały niezbędne do odbycia kształcenia.
Sala nr 1 składa się z 6 stanowisk roboczych,
Sala nr 2 składa się z 4 stanowisk roboczych,
Obie sale wyposażone w urządzenia takie jak:
Pozostałe pomieszczenia stanowią hol, szatnię z indywidualnymi szafkami na odzież zewnętrzną uczestników kształcenia.
TEORIA:
Sprzęt audiowizualny, niezbędne pomoce dydaktyczne: każdy z uczestników podczas zajęć teoretycznych ma dostęp do komputera znajdującego się na Jego biurku, służącego zarówno do otwierania niezbędnych pomocy dydaktycznych do omawianego materiału jak i robienia notatek.
Materiały dydaktyczne potrzebne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych: całość opracowanych materiałów jest autorska. Na materiały składają się: opisy, wykresy, schematy, zdjęcia i filmy.
PRAKTYKA:
Sprzęt i urządzenia potrzebne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: w salach znajdują się duże biurka robocze, wyposażone w niezbędne do napraw urządzenia serwisowe. Każde biurko wyposażone jest w urządzenie wentylujące, które ma za zadanie filtrowanie powstałych podczas lutowania oparów - w trosce o zdrowie kursantów.
Materiały szkoleniowe przekazywane na własność uczestnikom: po ukończeniu kształcenia uczestnicy otrzymują materiały dotyczące całości przekazywanej wiedzy w formie elektronicznej oraz pomoc w postaci przydatnych linków: artykułów, publikacji i forów tematycznych dzięki którym mogą się sami rozwijać.
Platforma Zoom umożliwia dwustronną komunikację z trenerem w czasie rzeczywistym i zapewnia wysoką jakość obrazu oraz audio w technologii HD. Platforma pozwala na udział w szkoleniach online z dowolnego urządzenia. Podczas spotkań organizowanych za pomocą Zoom, można udostępniać ekran oraz aplikacje, a także obraz z wizualizera, co pozwala w sposób przejrzysty przedstawić wszelkie omawiane zagadnienia. Dzięki platformie trener będzie mógł śledzić poczynania osoby odbywającej szkolenie na ekranie oraz udzielać jej praktycznych wskazówek, odpowiadać na pytania oraz przeprowadzać ćwiczenia praktyczne z omawianego zakresu. Ilość godzin kursu zdalnego jest identyczna jak w przypadku kursu stacjonarnego. Wyposażenie osoby odbywającej kurs w obu przypadkach jest takie samo.
W przypadku realizacji kursu zdalnego, jego uczestnicy uzyskują te same efekty kształcenia, jakie osiągnęliby podczas kursu stacjonarnego oraz podchodzą do egzaminu wewnętrznego, a jego pozytywne zaliczenie uhonorowane jest certyfikatem potwierdzającym ukończenie kompletnego kursu.
Jeśli chodzi o sprzęt, materiały oraz narzędzia tj. kompletne wyposażenie stanowiska szkoleniowego – wysyłamy je do uczestnika za pośrednictwem kuriera.
Sprzęt i materiały przesłane do uczestnika na czas trwania szkolenia (w celu realizacji części praktycznej szkolenia):
W/w wyposażenie stanowiska szkoleniowego jest przesłane i następnie odebrane od uczestnika po ukończeniu szkolenia za pośrednictwem kuriera.
Kształcenie rozpoczyna się od testu mającego na celu sprawdzenie wiedzy uczestników przed jego rozpoczęciem. Podczas kształcenia, cały czas weryfikujemy wiedzę, jaką nabywają jego uczestnicy. Zadajemy wyrywkowe pytania, przeprowadzamy szereg testów (głównie praktycznych), podczas których sprawdzamy postępy uczestników. Każdy etap kształcenia zakończony jest wewnętrznym egzaminem weryfikującym i potwierdzającym pozyskaną wiedzę. Po ukończeniu kształcenia uczestnik otrzymuje autorski certyfikat wydany przez Notebook Master Centrum Szkoleń i Serwis.
Nazwa certyfikatu: 'certificate Knowledge supported by skills'.
Zaświadczenie/certyfikat zawierają: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia/etapu, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu oraz informację o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz znak jakości MSUES nr 390/2020.
IMIĘ I NAZWISKO:
OBSZAR SPECJALIZACJI:
WYKSZTAŁCENIE:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE:
IMIĘ I NAZWISKO:
OBSZAR SPECJALIZACJI:
WYKSZTAŁCENIE:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE:
UZYSKANE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI PO POZYTYWNYM ZAKOŃCZENIU KSZTAŁCENIA PRZEZ UCZESTNIKA:
Uczestnik szkolenia po jego zakończeniu posiada wiedzę i umiejętności pozwalające na samodzielną diagnozę oraz naprawę przenośnych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, w zakresie omawianym podczas szkolenia.
UCZESTNIK SZKOLENIA PO JEGO UKOŃCZENIU:
Warsztaty mają na celu poprawienie wydajności oraz efektywności naprawy urządzeń elektronicznych. Podczas ich trwania uczestnik pod czujnym okiem trenera dokonuje analizy usterki w celu znalezienia jej przyczyny. Trener weryfikuje działania uczestnika oraz wskazuje najszybszy i skuteczny sposób wykrycia źródła usterki, która jest nowa i nieznana dla uczestnika warsztatów.
Po zdiagnozowaniu uszkodzenia trener wskazuje najszybszą drogę naprawy.Po ukończeniu kursu, uczestnik będzie potrafił dokonać diagnozy i naprawy usterek, z którymi nie był w stanie sobie poradzić do tej pory oraz zwiększy wydajność, jeśli chodzi o czas naprawy pozostałych usterek.
© 2023 - Notebook Master Centrum Szkoleń i Serwis s.c. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Regulamin sklepu