Twój koszyk jest pusty!
- Zgoda
- Szczegóły
- O plikach Cookie
Nauczysz się identyfikować przyczynę problemu oraz wybierać najszybsze i najbardziej efektywne metody naprawy.
Pod okiem doświadczonego trenera naprawisz swój uszkodzony sprzęt !!!
+23% VAT
Start 14.04.2025
Zostały 4 miejsca
Formy płatności
Najbliższy termin szkolenia
Start 14.04.2025Koniec 18.04.2025
Forma
Szkolenie hybrydowe40 godzin dydaktycznych (5 dni)
Poziom
Poziom zaawansowanyOtrzymasz certyfikat ukończenia
Potrzebujesz pomocy?
Zamów bezpłatną konsultacjęUczestnik kształcenia po jego zakończeniu potrafi rozwiązać realne przypadki usterek w urządzeniach. Doświadczeni trenerzy poprowadzą Cię krok po kroku pomagając zdobyć praktyczne umiejętności aby skutecznie naprawiać różnorodne problemy elektroniczne. Warsztaty są idealnym rozwiązaniem dla doświadczonych specjalistów.
Zostaw swój numer, nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.
Zamów bezpłatną konsultacjęRozwiń wszystko
Każdy kursant otrzymuje na czas szkolenia drogą kurierską całe wyposażenie serwisowe potrzebne do realizacji kursu. Stanowisko serwisowe składa się z:
lutownica grotowa, lutownica na gorące powietrze, zasilacz laboratoryjny z przewodami, pochłaniacz oparów dymu, programator EPZ, mata silikonowa do lutowania, sonda pomiarowa, multimetr, szczotka ESD, pendrive, box z drobnymi narzędziami serwisowymi: ( zestaw niezbędnych śrubokrętów, otwierak, szpatułka, pensety, nożyk, spoiwo lutownicze, taśma absorbcyjna, topnik, odsysacz spoiwa, kombinerki, izopropanol, przygotowane laptopy/płyty główne z gotowymi usterkami, wizualizer, fartuch antyelektrostatyczny.
8:45 - Start szkolenia.
10:15-10:30 - Przerwa 15 min.
12:00-12:45 - Przerwa obiadowa 45 min.
14:15-14:30 - Przerwa 15 min.
16:00 - Koniec szkolenia.
Każdy kursant realizujący szkolenie stacjonarnie ma do dyspozycji kawę z ekspresu, ciastka, herbatę oraz wodę. Obiad jest wliczony w cenę szkolenia.
Szkolenie realizowane jest w formie online za pośrednictwem platformy ZOOM w godzinach 08:45 - 16:00. Dzięki dużej infrastrukturze połączonej z działem logistyki, kursant otrzymuje na czas szkolenia drogą kurierską całe wyposażenie serwisowe potrzebne do realizacji kursu. Po zakończeniu szkolenia, sprzęt jest odbierany również drogą kurierską. Koszt transportu/wysyłki w obie strony, wliczony jest już w cenę szkolenia.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami, chętnie Ci pomożemy. Jesteśmy dostępni od 8:00-16:00.
Aleksandra Dziadowiec
tel: +48 572-995-842
E-mail: adziadowiec@notemaster.pl
Jeśli potrzebujesz pomocy odnośnie wyposażenia stanowiska szkoleniowego nasz zespół służy pomocą 24 godziny na dobę.
Maciej Piela
tel: +48 518-115-526
E-mail: mpiela@notemaster.pl
Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat Notebook Master oraz zaświadczenie w wersji elektronicznej.
Certyfikat zawiera: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu wraz z datą wystawienia, znak jakości MSUES oraz znak wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). Ponadto po zrealizowaniu każdego z etapów kształcenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie. Dokument zawiera powyższe informacje oraz nazwę etapu.
Uczestnikami grupy są osoby, które ukończyły wyżej opisane szkolenie. Uczestnicy grupy mają możliwość wspólnego rozwiązywania problemów, wymiany doświadczeń czy podpowiedzi w zakresie zakupu sprzętu/części. Dla absolwentów naszych szkoleń - dostęp do grupy jest całkowicie bezpłatny.
Materiały szkoleniowe
Po kursie otrzymasz materiały szkoleniowe dzięki którym będziesz mógł wspomóc swoją wiedzę podczas samodzielnej pracy jako serwisant naprawiający sprzęty elektroniczne.
Trener IT
Elektronika, BGA, programowanie.
średnie