Plan ramowy >
RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
I. Optymalizacja SEO strony w WordPress.
- Wybór odpowiedniej domeny dla strony.
- Podpis SEO META i tytuł META.
- Dobór odpowiednich treści na stronie głównej i podstronach - pomoc w Plenerze słów kluczowych od Google. Planowanie budowy strony.
- Struktura i ważność nagłówków H1, H2 SEO.
- Opisy grafik ALT i ich ważność.
- Instalacja SSL i jego ważność dla witryny.
- Prowadzenia Bloga na stronie i jego ważność SEO.
- Kategorie i Tagi bloga i ich ważność.
- Optymalizacja multimediów oraz szybkość wczytywania stron.
- Wybór odpowiedniego serwera hostingowego.
- Narzędzia analityczne jak Google Search Console - dodanie mapy strony.
- SEO Minion – narzędzie do optymalizacji strony pod kątem semantycznego SEO.
II. Zakładanie profilu firmy i wizytówki oraz optymalizacja.
- Założenie lub odzyskanie dostępu do profilu firmy.
- Aktualizacja danych profilu i rozbudowa o produkty i usługi.
- Budowa wizytówki Google i dobór odpowiednich treści oraz opisów-tytułów.
- Jak tworzyć i dodawać wpisy w wizytówce i ich ważność.
- Dobór odpowiednich kategorii do wizytówki Google moja Firma.
- Zdjęcia i filmy i ich wpływ na ranking profilu.
- Ważność opinii klientów.
- Jak śledzić ruch na naszej wizytówce.
CZAS TRWANIA - 24 GODZINY DYDAKTYCZNE (3 dni)
ZALECENIA PRZED KSZTAŁCENIEM:
Znajomość podstaw HTML oraz umiejętność budowania stron.
CERTYFIKAT >
Kształcenie rozpoczyna się od testu mającego na celu sprawdzenie wiedzy uczestników przed jego rozpoczęciem. Podczas kształcenia, cały czas weryfikujemy wiedzę, jaką nabywają uczestnicy. Zadajemy wyrywkowe pytania, przeprowadzamy szereg testów (głównie praktycznych), podczas których sprawdzamy postępy uczestników. Każdy etap kształcenia zakończony jest wewnętrznym egzaminem weryfikującym i potwierdzającym uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kształcenia uczestnik otrzymuje autorski certyfikat wydany przez Notebook Master.
Nazwa certyfikatu: 'Certificate Knowledge supported by skills'.
Certyfikat zawiera: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu wraz z datą wystawienia, znak jakości MSUES oraz znak wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS).
Ponadto po zrealizowaniu każdego z etapów kształcenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie, zawierające powyższe informacje, a dodatkowo nazwę etapu.
Potrzebne dokumenty do złożenia wniosku kliknij 'pobierz'
Informacje o trenerze >
IMIĘ I NAZWISKO:
OBSZAR SPECJALIZACJI:
- technologie webowe, SEO, usługi marketingu internetowego.
WYKSZTAŁCENIE:
- wyższe PŚK mgr inż. oraz studia podyplomowe Zarządzanie Sieciami Komputerowymi.
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
- 8 lat w firmie hostingowej, 4 lata własna działalność.
DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE:
- szkolenia z obsługi serwerów wirtualnych, konfiguracji domen, budowy stron w CMS Wordpress.
- Prawie 900 godzin przeprowadzonych szkoleń.
- 150 godzin pełnienia funkcji opiekuna merytorycznego szkoleń.
KOMPETENCJE NABYTE W TOKU SZKOLENIA >
UZYSKANE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI PO POZYTYWNYM ZAKOŃCZENIU KSZTAŁCENIA PRZEZ UCZESTNIKA:
Uczestnik kształcenia po jego zakończeniu posiada wiedzę i umiejętności pozwalające na samodzielną optymalizacje stron www, w zakresie omawianym podczas kształcenia.
UCZESTNIK SZKOLENIA PO JEGO UKOŃCZENIU:
- tworzy struktury i rozumie ważność nagłówków H1, H2 SEO,
- tworzy opisy grafik ALT i rozumie ich ważność,
- wykonuje instalację SSL i rozumie jego ważność dla witryny,
- nadzoruje prowadzenie bloga na stronie i rozumie jego ważność SEO,
- tworzy kategorie tagów bloga i rozumie ich ważność,
- dobiera odpowiedni serwer hostingowy,
- wykorzystuje narzędzia analityczne oraz optymalizacyjne – Google Search Console, SEO Minion
- dobiera odpowiednie kategorie do wizytówki Google moja Firma.
co na szkoleniu >
Prowadzisz stronę, bloga, sklep internetowy lub inne działania w sieci, mające na celu pozyskanie klientów i zmaksymalizowanie zysków? A może po prostu chcesz zwiększyć liczbę odsłon Twojego portalu? Musisz zatem zadbać, by Twoje serwisy znalazły się jak najwyżej w wynikach organicznego wyszukiwania przy pomocy wyszukiwarki w przeglądarce. Przy odpowiednim wypozycjonowaniu słów kluczowych pod konkretną grupę odbiorców, możesz w prosty sposób znaleźć się dużo wyżej na liście wyników wyszukiwania - co przełoży się na większe zainteresowanie Twoją witryną.
Na oferowanym szkoleniu optymalizacji SEO (Search Engine Optimization), nauczysz się usprawniać swoją stronę internetową pod kątem merytoryczno-technicznym. Dowiesz się jak odpowiednio dostarczyć pożądane przez klientów treści, w czym pomoże optymalizacja meta danych w pozycjonowaniu. Dobierzesz poprawnie odpowiednie części budowanego kontentu, takie jak - podpisy, kategorie, tagi, a także znajdziesz odpowiedź na pytanie co to jest Atrybut ALT? - będący podstawowym elementem multimedialnej części twojej witryny. Pomożemy Ci również usprawnić zabezpieczanie danych przesyłanych między użytkownikami, czemu służy protokół sieciowy SSL i jego instalacja.
Istotnym elementem szkolenia będzie też część o tym jak stworzyć nagłówki H1, H2 SEO, stanowiące efektywny wstęp i rozwinięcie dodawanych treści. Procesy te pomogą twojej stronie w osiągnięciu jak najlepszych pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Szkolenie przewiduje również nabywanie umiejętności z zakresu budowy i zarządzania profilem Google moja firma, dobierania kategorii, co wziąć pod uwagę mając przed sobą wybór serwera hostingowego oraz tworzenia wizytówki, która wizerunkowo zwiększy Twoją wiarygodność jako przedsiębiorcy.
Cała opanowana wiedza może w znaczący sposób pomóc Ci w wybiciu się i znalezieniu swojej niszy, a także osiągnięciu profitów i sukcesu w internecie.
cele szkolenia >
Cele kształcenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
Kształcenie ma na celu wyedukowanie kompletnych samodzielnych specjalistów w zakresie dot. optymalizacji stron www, posiadających umiejętności postępowania zgodnie z kategoriami uczenia się:
- Umiejętność intelektualna – umiejętność wykorzystania odpowiedniej domeny dla strony,
- Strategia poznawcza – umiejętność śledzenia ruchu na naszej wizytówce,
- Informacja werbalna – umiejętność omówienia strategii wyboru odpowiedniego serwera hostingowego,
- Umiejętność motoryczna – umiejętność wykorzystania SEO META i tytuł META,
- Postawa – umiejętność stosowania instalacji SSL i jego ważności dla witryny.
Program kształcenia jest autorski, wszystkie dokumenty, slajdy oraz dokumentacja filmowa wykorzystywane podczas kształcenia są wynikiem badań i doświadczeń zbieranych latami.