CELE SZKOLENIA >
Cele kształcenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
Kształcenie ma na celu wyedukowanie uczestników w zakresie dot. bezpiecznego korzystania z internetu, posiadających umiejętności postępowania zgodnie z kategoriami uczenia się:
- Umiejętność intelektualna – umiejętność zabezpieczenia się przed atakiem,
- Strategia poznawcza – umiejętność rozpoznania zagrożeń w cyberprzestrzeni,
- Informacja werbalna – umiejętność omówienia zagrożeń wynikających z ataku hackera na firmę oraz jak się przed nim chronić,
- Umiejętność motoryczna – umiejętność szyfrowania dysków, menadżera haseł i weryfikacji dwuetapowej,
- Postawa – umiejętność stosowania dobrych praktyk podczas korzystania z Internetu.
Program kształcenia jest autorski. Wszystkie dokumenty, slajdy oraz dokumentacja filmowa wykorzystywane podczas kształcenia są wynikiem badań i doświadczeń zbieranych latami.
KOMPETENCJE NABYTE W TOKU SZKOLENIA >
UZYSKANE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI PO POZYTYWNYM ZAKOŃCZENIU KSZTAŁCENIA PRZEZ UCZESTNIKA:
Uczestnik kształcenia po jego zakończeniu posiada wiedzę i umiejętności pozwalające na zwiększenie bezpieczeństwa w sieci, w zakresie omawianym podczas kształcenia.
UCZESTNIK SZKOLENIA PO JEGO UKOŃCZENIU:
- stosuje wiedzę na temat ochrony danych,
- wykorzystuje kompetencje, wiedze i umiejętności dot. zabezpieczenia się przed atakiem,
- stosuje wiedzę na temat szyfrowania dysków, menadżera haseł i weryfikacji dwuetapowej,
- wykorzystuje nabytą wiedzę i umiejętności w życiu zawodowym i prywatnym,
CERTYFIKAT >
Kształcenie rozpoczyna się od testu mającego na celu sprawdzenie wiedzy uczestników przed jego rozpoczęciem. Podczas kształcenia, cały czas weryfikujemy wiedzę, jaką nabywają jego uczestnicy. Zadajemy wyrywkowe pytania, przeprowadzamy szereg testów (głównie praktycznych), podczas których sprawdzamy postępy uczestników. Każdy etap kształcenia zakończony jest wewnętrznym egzaminem weryfikującym i potwierdzającym pozyskaną wiedzę. Po ukończeniu kształcenia uczestnik otrzymuje autorski certyfikat wydany przez Notebook Master Centrum Szkoleń i Serwis.
Nazwa certyfikatu: 'certificate Knowledge supported by skills'.
Zaświadczenie/certyfikat zawierają: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia/etapu, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu oraz informację o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz znak jakości MSUES nr 390/2020.
INFORMACJE O TRENERZE >
IMIĘ I NAZWISKO:
OBSZAR SPECJALIZACJI:
- Elektronika, BGA, bezpieczeństwo
WYKSZTAŁCENIE:
- Wyższe. Ukończone studia podyplomowe Cyberbezpieczeństwo na wydziale Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji AGH
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
- Serwisant w autoryzowanym serwisie Lenovo. 12-letnie doświadczenie w zawodzie technik serwisant sprzętu elektronicznego. Certyfikat comptia
DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE:
- Ponad 11 400 godzin przeprowadzonych szkoleń.
- Ponad 22 600 godzin pełnienia funkcji opiekuna merytorycznego szkoleń.
JEDNOSTKA SZKOLENIOWA >
Notebook Master Centrum Szkoleń oferuje kształcenie przygotowane na najwyższym poziomie. Bardzo duża liczba godzin i nacisk na zajęcia praktyczne, pozwala uzyskać i utrwalić bardzo obszerny materiał oraz posiąść wiedzę niezbędną do działania w wymagającym zawodzie. Zajęcia prowadzone są w specjalnie do tego przygotowanych i przystosowanych salach. Wyposażenie sal w projektory do wyświetlania slajdów, wizualizatory oraz tablice flipchart pozwala w sposób przejrzysty przedstawić wszelkie omawiane zagadnienia. Każdy z uczestników dostaje do dyspozycji indywidualne stanowisko pracy – biurko wyposażone w komputer potrzebny do wykonywania ćwiczeń oraz materiały niezbędne do odbycia kształcenia.
Wyposażenie sal do realizacji kształcenia:
- Sala nr 1 składa się z 6 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną.
- Sala nr 2 składa się z 4 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną.
Pozostałe pomieszczenia stanowią hol, szatnia z indywidualnymi szafkami na odzież zewnętrzną uczestników kształcenia.
TEORIA:
Sprzęt audiowizualny, niezbędne pomoce dydaktyczne: Każdy z uczestników podczas zajęć teoretycznych ma dostęp do komputera znajdującego się na Jego biurku. Komputer służy do otwierania niezbędnych pomocy dydaktycznych jak i tworzenia notatek. Dodatkowo w sali znajduje się wizualizer i rzutnik multimedialny za pomocą którego wyświetlane są materiały omawiane przez trenera. Materiały dydaktyczne potrzebne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych: całość opracowanych materiałów jest autorska - przygotowana przez trenera prowadzącego, na materiały składają się: opisy, wykresy, zdjęcia i filmy.
PRAKTYKA:
Sprzęt i urządzenia potrzebne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: W salach do zajęć praktycznych znajdują się duże biurka robocze wyposażone w niezbędne sprzęty takie jak: komputery monitor, routery, switche oraz pozostałe akcesoria potrzebne do przeprowadzenia praktycznych ćwiczeń z zakresu optymalizacji stron internetowych. Każdy uczestnik posiada indywidualne stanowisko.
Materiały szkoleniowe przekazywane na własność uczestnikom: Po ukończeniu kształcenia uczestnicy otrzymują materiały dotyczące całości przekazywanej wiedzy w formie elektronicznej oraz pomoc w postaci przydatnych linków: artykułów, publikacji i forów tematycznych dzięki którym mogą się sami rozwijać.