Twój koszyk jest pusty!
- Zgoda
- Szczegóły
- O plikach Cookie
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ BLACK FRIDAY ODBYWAJĄCEJ SIĘ
OD 12.11.2024r DO 30.11.2024
§ 1.
§ 2.
Użyte w niniejszym Regulaminie zwroty oznaczają:
§3.
Sprzedaż objęta Akcją Promocyjną odbywać się będzie na stronie internetowej https://www.centrumszkolen.notemaster.pl/.
§4.
Akcja Promocyjna opiera się o następujące zasady:
§ 5.
Informacja o Akcji Promocyjnej zawarta w materiałach reklamowych nie stanowi oferty ani przyrzeczenia publicznego.
§ 6.
Organizator ma prawo odwołać lub zakończyć Akcję Promocyjną bez podawania przyczyn, poprzez umieszczenie pisemnej informacji w Internecie, na profilu na portalu Facebook oraz innych mediach społecznościowych Organizatora.
§ 7.
Wszelkie ewentualne skargi, związane ze sposobem przebiegu Akcji Promocyjnej, Uczestnik Akcji Promocyjnej obowiązany jest, w terminie 7 dni od dnia nabycia usługi lub usiłowania jej nabycia, skierować na piśmie do Notebook Master sp.z o.o, ul. Krzeczowska 20, 32-700 Bochnia lub mailowo na centrumszkolen@notemaster.pl celem rozpatrzenia zasadności skargi lub żądania.
§ 8.
Organizator w czasie trwania Akcji Promocyjnej zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana zaczyna obowiązywać od dnia umieszczenia odpowiedniej, pisemnej informacji w Internecie na stronie https://www.centrumszkolen.notemaster.pl/.
§ 9.
§10. Prawo odstąpienia od Umowy.
1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
2. Termin na odstąpienie wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konieczne jest:
3.1. W przypadku Usługi świadczonej odpłatnie Kupujący przesyła jednoznaczną informację o odstąpieniu na adres Organizatora lub drogą mailowa na adres centrumszkolen@notemaster.pl o przykładowej treści: „Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy oświadczenie usług szkoleniowych. Data zawarcia umowy: Imię i nazwisko konsumenta: Adres konsumenta: Data: Adres e-mail podany podczas rejestracji: Podpis (wymagany tylko w przypadku korespondencji pocztą)”.
4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację o odstąpieniu przed upływem terminu wskazanego powyżej. Po jej otrzymaniu firma niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany podczas rejestracji.
5. Kupującemu nie przysługuje zwrot Wpłaty za szkolenie, jeżeli Uczestnik/Kupujący rozpoczął lub ukończył już to szkolenie.
6. Skutki odstąpienia od umowy:
6.1. w przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Kupujący otrzyma zwrot należności z tytułu zawartej umowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 7 dni kalendarzowych od dnia, w którym firma została poinformowana o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem §5 pkt 5. Kupującemu przysługuję zwrot całości lub części opłaconego szkolenia z zastrzeżeniem §6 pkt 2.
§11. Rezygnacja z udziału w szkoleniu otwartym.
1. Rezygnacji z udziału w szkoleniu otwartym Uczestnik (osoba oddelegowana przez Kupującego do udziału w szkoleniu) lub Kupujący dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail centrumszkolen@notemaster.pl oświadczenia o rezygnacji. Brak uiszczenia opłaty za szkolenie nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu.
2. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży/rezygnacji Uczestnika/Kupującego z udziału w szkoleniu otwartym:
2.1. gdy Organizator otrzyma od Uczestnika stosowne oświadczenie najpóźniej do 7 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, zwróci Kupującemu wpłaconą kwotę, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział w szkoleniu;
2.2. gdy Organizator otrzyma od Uczestnika stosowne oświadczenie w okresie krótszym niż 6 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia, przysługuje prawo zatrzymania z otrzymanej wpłaty połowy wartości (ceny) szkolenia – pozostała kwota jest zwracana Uczestnikowi/Kupującemu;
2.3. gdy Organizator otrzyma od Uczestnika stosowne oświadczenie w okresie krótszym niż 3 kalendarzowe dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia, przysługuje prawo zatrzymania z otrzymanej wpłaty całkowitej wartości (ceny) szkolenia, z otrzymanej wpłaty;
2.4. gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenia o rezygnacji, a Uczestnik będzie uczestniczył w szkoleniu, Organizatorowi przysługuje prawo do zatrzymania całej otrzymanej wpłaty.
3. Dopuszczalna jest nieodpłatna i jednokrotna zmiana terminu uczestnictwa Uczestnika (bez podania przyczyny) w szkoleniu otwartym na kolejny termin realizacji danego szkolenia. Czas na zrealizowanie szkolenia to maksymalnie 12 miesięcy od daty zakupu. W przypadku zmiany terminu z winy Organizatora okres pomiędzy aktualnym, a nowym terminem nie wlicza się do powyższego okresu 12 miesięcy.
§12. Odwołanie szkolenia otwartego
1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia w terminie najpóźniej do 7 dni kalendarzowych przed planowaną datą szkolenia w przypadkach niezależnych od Organizatora, a w szczególności, gdy nie zbierze się minimalna ilość osób niezbędna dla realizacji szkolenia.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia najpóźniej w dniu jego rozpoczęcia, w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych lub okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w zaplanowanym terminie, niezależnych od Organizatora. W takiej sytuacji, Organizator zobowiązuje się do udzielenia informacji uczestnikowi o najbliższym terminie szkolenia.
3. W przypadku odwołania szkolenia, Kupujący lub Uczestnik otrzymuje taką informację drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną. Wpłacone kwoty zwracane są na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia odwołania szkolenia lub za zgodą Kupującego przekazywane na poczet innego terminu lub innego szkolenia organizowanego przez Organizatora.
§13. Realizacja i przebieg szkolenia
1. Szkolenia realizowane są wg programu i na warunkach umieszczonych na stronie Organizatora lub innej wskazanej w opisie wydarzenia.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany organizacji szkolenia w terminie do 3 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia. Zmiany dotyczyć mogą: miejsca szkolenia; harmonogramu; Trenera.
3. Filmowanie, nagrywanie i fotografowanie prowadzonych szkoleń przez Uczestników jest zabronione.
4. Szkolenie odbywa się z poszanowaniem zasad wzajemnego zaufania i w atmosferze poufności.
5. Doboru metod oraz formy prowadzenia szkolenia, a także jego tempa i przebiegu dokonuje Trener, dostosowując je do tematu zajęć oraz grupy szkoleniowej.
6. Organizator dołoży należytej staranności, aby szkolenie było poprowadzone zgodnie z wyznaczonym harmonogramem i tematyką, z tym zastrzeżeniem, że nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie pełnej tematyki szkolenia w sytuacji, w której na taką realizację nie pozwalają potrzeby grupy szkoleniowej.
7. Po zakończeniu szkolenia/zaliczeniu egzaminu wewnętrznego, każdy Uczestnik otrzyma zaświadczenie/certyfikat poświadczający ukończenie/udział w szkoleniu.
§14. Reklamacje
1. Każdemu Uczestnikowi/Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Usługi.
2. Reklamacje dotyczące transakcji płatniczych dotyczących Dostępu do Usług, o których mowa w niniejszym Regulaminie, jak również reklamacje dotyczące realizacji Usługi należy zgłaszać na adres: centrumszkolen@notemaster.pl
3. Reklamacje Uczestników/Kupujących rozpatrywane będą przez firmę na bieżąco, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez firmę zgłoszenia reklamacji.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu podanego w pkt 3. – o nie więcej niż 10 dni – w przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga nietypowych, szczególnych działań i ustaleń lub napotka przeszkody niezależne i niezawinione przez Organizatora (awarie sprzętu, sieci internetowej itp.).
5. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Uczestnika/Kupującego na kontakt podany podczas składania reklamacji.
§15. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
2.1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2014r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Organizatorem.
2.2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art.36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz.148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Organizatorem.
2.3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Organizatorem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§16. Dane osobowe:
1. Administratorem danych osobowych Kupujących/Uczestników zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego lub drogą e-mailową jest Organizator.
2. Dane osobowe Kupujących/Uczestników zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży oraz marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług.
3. Odbiorcami danych osobowych Kupujących Sklepu internetowego mogą być:
3.1. W przypadku Kupującego, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres sklepu.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w formularzu lub danych osobowych określonych w Polityce Prywatności (dostępnej na stronie Sklepu internetowego)niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. W interesie Uczestnika/Kupującego leży podanie prawidłowych danych umożliwiających kontakt i wykonanie Usługi.
6. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Kupującego przez Organizatora (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.)oraz na wystawianie faktury bez podpisu Kupującego.
7. Dane osobowe Kupującego są chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych, nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom.
8. Dostęp do danych osobowych posiada jedynie Organizator.
§17. Odpowiedzialność
1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, usterki, nieścisłości lub nieprawidłowości w dostarczonych materiałach szkoleniowych (lecz dokłada wszelkich starań do ich poprawności) ani za jakiekolwiek szkody poniesione przez Uczestnika/Kupującego podczas szkolenia.
§18. Postanowienia końcowe
1. Składając zamówienie Kupujący akceptuje powyższy regulamin.
2. Organizator zastrzega sobie możliwość do dokonywania zmian w Regulaminie sklepu internetowego. Aktualny regulamin będzie znajdował się na stronie Sklepu internetowego Organizatora.
3. Zawartość Sklepu Internetowego https://centrumszkolen.notemaster.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
4. We wszystkich przypadkach niewymienionych w powyższym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.