PLAN RAMOWY >
RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
I. Stosowanie zaawansowanych opcji formatowania.
- Formatowanie warunkowe.
- Definiowanie własnych formatów.
- Zarządzanie arkuszami.
II. Użycie funkcji związanych z operacjami logicznymi.
- Statystyczne.
- Finansowe.
- Matematyczne.
III. Zagnieżdżanie funkcji.
IV. Użycie funkcji tekstowych.
V. Tworzenie wykresów oraz użycie zaawansowanych opcji formatowania wykresów.
VI. Użycie tabel przestawnych do analizy danych.
VII. Użycie funkcji wyszukujących.
- Pionowo.
- Poziomo.
VIII. Funkcje tablicowe.
IX. Sortowanie oraz filtrowanie danych.
X. Tworzenie i korzystanie ze scenariuszy.
XI. Definiowanie kryteriów sprawdzania poprawności danych wprowadzanych do arkusza.
XII. Tworzenie i wykorzystanie list rozwijanych..
XIII. Operacje w arkuszu z wykorzystaniem nazw przypisanych do zakresów komórek.
XIV. Tworzenie makr rejestrowanych.
XV. Import danych do arkusza.
XVI. Zabezpieczanie skoroszytów.
- Wyznaczanie obszarów.
- Zabezpieczanie arkuszy przed zmianami.
CZAS TRWANIA - 16 GODZIN DYDAKTYCZNYCH (2 dni)
ZALECENIA PRZED KSZTAŁCENIEM:
- Ukończone szkolenie etap 2 - Microsoft Excel
INFORMACJE O TRENERZE >
IMIĘ I NAZWISKO:
OBSZAR SPECJALIZACJI:
- Szkolenia MS OFFICE, Open Office,EDCL,
WYKSZTAŁCENIE:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
- Prowadzenie szkoleń z zakresu „Pracownik obsługi biurowej”.
- Prowadzenie szkoleń obsługi kas fiskalnych, ECDL i DigComp A, B, C.
- Prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu i technik sprzedaży.
- Wdrażanie systemów komputerowych i oprogramowania pakietów MS Office.
DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE:
- 300h szkolenia z obsługi pakietów MS Office
CERTYFIKAT >
Kształcenie rozpoczyna się od testu mającego na celu sprawdzenie wiedzy uczestników przed jego rozpoczęciem. Podczas kształcenia, cały czas weryfikujemy wiedzę, jaką nabywają uczestnicy. Zadajemy wyrywkowe pytania, przeprowadzamy szereg testów (głównie praktycznych), podczas których sprawdzamy postępy uczestników. Każdy etap kształcenia zakończony jest wewnętrznym egzaminem weryfikującym i potwierdzającym uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kształcenia uczestnik otrzymuje autorski certyfikat wydany przez Notebook Master.
Nazwa certyfikatu: 'Certificate Knowledge supported by skills'.
Certyfikat zawiera: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu wraz z datą wystawienia, znak jakości MSUES oraz znak wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS).
Ponadto po zrealizowaniu każdego z etapów kształcenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie, zawierające powyższe informacje, a dodatkowo nazwę etapu.
Potrzebne dokumenty do złożenia wniosku kliknij 'pobierz'
KOMPETENCJE NABYTE W TOKU SZKOLENIA >
UZYSKANE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI PO POZYTYWNYM ZAKOŃCZENIU KSZTAŁCENIA PRZEZ UCZESTNIKA:
Uczestnik kształcenia po jego zakończeniu posiada wiedzę i umiejętności posługiwania się programem EXCEL, w zakresie omawianym podczas kształcenia.
UCZESTNIK SZKOLENIA PO JEGO UKOŃCZENIU:
- Stosuje zaawansowane opcje formatowania, w tym formatowanie warunkowe, definiowanie własnych formatów oraz zarządzanie arkuszami.
- Wykorzystuje funkcje związane z operacjami logicznymi, w tym statystyczne, finansowe oraz matematyczne.
- Zagnieżdża funkcje, tworząc bardziej złożone operacje.
- Posługuje się funkcjami tekstowymi do manipulacji danymi w arkuszu.
- Tworzy i dostosowuje wykresy, wykorzystując zaawansowane opcje formatowania.
- Analizuje dane za pomocą tabel przestawnych.
- Wykorzystuje funkcje wyszukujące, zarówno pionowo, jak i poziomo.
- Pracuje efektywnie z funkcjami tablicowymi.
- Sortuje i filtruje dane, aby skupić się na konkretnych informacjach.
- Tworzy i korzysta ze scenariuszy do dynamicznej analizy danych.
- Definiuje kryteria sprawdzania poprawności danych wprowadzanych do arkusza.
- Tworzy i wykorzystuje listy rozwijane, ułatwiając wprowadzanie danych.
- Przeprowadza operacje w arkuszu z wykorzystaniem nazw przypisanych do zakresów komórek.
- Tworzy makra rejestrowane, automatyzując powtarzalne czynności.
- Importuje dane z różnych źródeł do arkusza.
- Zabezpiecza arkusze kalkulacyjne, w tym wyznaczając obszary do ochrony oraz zabezpieczając arkusze przed nieautoryzowanymi zmianami.
CELE SZKOLENIA >
Cele kształcenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
Kształcenie ma na celu wyedukowanie kompletnych samodzielnych pracowników biurowych posiadających umiejętności postępowania zgodnie z kategoriami uczenia się:
- Umiejętność intelektualna - rozwijanie zdolności analitycznego myślenia w kontekście zaawansowanych funkcji programu Microsoft Excel.
- Strategia poznawcza - doskonalenie umiejętności efektywnego wykorzystywania różnych funkcji i narzędzi programu Excel do analizy i przetwarzania danych.
- Informacja werbalna - rozwijanie zdolności jasnego przekazywania informacji werbalnych dotyczących zastosowania zaawansowanych funkcji Excela.
- Umiejętność motoryczna - udoskonalanie precyzyjnych umiejętności manualnych podczas wykonywania złożonych operacji w arkuszach kalkulacyjnych.
- Postawa - kształtowanie postawy skupionej na dążeniu do doskonalenia umiejętności pracy z programem Excel oraz na zdolności do skrupulatnej analizy danych.
Program kształcenia jest autorski, wszystkie dokumenty, slajdy oraz dokumentacja filmowa wykorzystywane podczas kształcenia są wynikiem badań i doświadczeń zbieranych latami.