PLAN RAMOWY >
RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
I. Praca z arkuszami kalkulacyjnymi i zapisywanie ich w różnych formatach plików.
II. Edycja wierszy i kolumn arkusza.
- Kopiowanie.
- Przesuwanie.
- Usuwanie.
- Zmiany nazwy arkuszy.
III. Tworzenie i edycja obramowań.
IV. Posługiwanie się dobrymi praktykami.
- Tworzenie reguł.
- Rozpoznawanie błędów wartości w regułach.
V. Tworzenie matematycznych i logicznych reguł.
- Użycie standardowych funkcji.
- Suma.
- Średnia.
- Jeżeli.
- Licz.
- Max.
- Min.
- Ile.
VI. Sortowanie i filtrowanie danych.
VII. Formatowanie liczb i wartości tekstowych w skoroszycie (składającym się z kilku arkuszy).
VIII. Tworzenie i formatowanie wykresów w celu prawidłowego przekazania informacji.
IX. Prawidłowe ustawienia strony skoroszytu oraz sprawdzenie i poprawa zawartości przed wydrukowaniem. Ustawienia wydruku.
CZAS TRWANIA - 16 GODZIN DYDAKTYCZNYCH (2 dni)
WYMAGANIA WSTĘPNE PRZED KSZTAŁCENIEM:
Nie ma specjalnych wymagań dla uczestników.
INFORMACJE O TRENERZE >
IMIĘ I NAZWISKO:
OBSZAR SPECJALIZACJI:
- Szkolenia MS OFFICE, Open Office, ECDL,
WYKSZTAŁCENIE:
- Wykształcenie wyższe, uprawnienia egzaminatora VCC - DigComp wszystkie poziomy zaawansowania A, B, C
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
- Prowadzenie szkoleń z zakresu „Pracownik obsługi biurowej”.
- Prowadzenie szkoleń obsługi kas fiskalnych, ECDL i DigComp A, B, C.
- Prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu i technik sprzedaży.
- Wdrażanie systemów komputerowych i oprogramowania pakietów MS Office.
- Certyfikat ECDL Excel Advnced
DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE:
- 10 lat doświadczenia szkoleniowego, ponad 3000 godzin szkoleń z obsługi pakietów MS Office
CERTYFIKAT >
Kształcenie rozpoczyna się od testu mającego na celu sprawdzenie wiedzy uczestników przed jego rozpoczęciem. Podczas kształcenia, cały czas weryfikujemy wiedzę, jaką nabywają uczestnicy. Zadajemy wyrywkowe pytania, przeprowadzamy szereg testów (głównie praktycznych), podczas których sprawdzamy postępy uczestników. Każdy etap kształcenia zakończony jest wewnętrznym egzaminem weryfikującym i potwierdzającym uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kształcenia uczestnik otrzymuje autorski certyfikat wydany przez Notebook Master.
Nazwa certyfikatu: 'Certificate Knowledge supported by skills'.
Certyfikat zawiera: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu wraz z datą wystawienia, znak jakości MSUES oraz znak wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS).
Ponadto po zrealizowaniu każdego z etapów kształcenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie, zawierające powyższe informacje, a dodatkowo nazwę etapu.
Potrzebne dokumenty do złożenia wniosku kliknij 'pobierz'
KOMPETENCJE NABYTE W TOKU SZKOLENIA >
UZYSKANE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI PO POZYTYWNYM ZAKOŃCZENIU KSZTAŁCENIA PRZEZ UCZESTNIKA:
Uczestnik kształcenia po jego zakończeniu posiada wiedzę i umiejętności posługiwania się programem Excel, w zakresie omawianym podczas kształcenia.
UCZESTNIK SZKOLENIA PO JEGO UKOŃCZENIU:
- Efektywnie pracuje z arkuszem kalkulacyjnym i zapisuje go w różnych formatach plików.
- Edytuje wiersz i kolumnę arkusza poprzez kopiowanie, przesuwanie, usuwanie oraz zmianę nazwy.
- Tworzy i edytuje obramowanie komórki, poprawiając wizualny aspekt arkusza.
- Stosuje dobre praktyki w tworzeniu reguł oraz identyfikacji błędów wartości w regułach.
- Tworzy matematyczną i logiczną regułę, w tym wykorzystuje standardową funkcję jak Suma, Średnia, Jeżeli, Licz, Max, Min, Ile.
- Sortuje i filtruje dane w arkuszu w celu efektywnej analizy.
- Formatuje liczbę i wartość tekstową w skoroszycie, ułatwiając czytelność.
- Tworzy i formatuje wykres, aby jasno prezentować informacje.
- Konfiguruje ustawienia strony skoroszytu, sprawdza i poprawia zawartość przed wydrukiem.
CELE SZKOLENIA >
Cele kształcenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
Kształcenie ma na celu wyedukowanie kompletnych samodzielnych pracowników biurowych posiadających umiejętności postępowania zgodnie z kategoriami uczenia się:
- Umiejętność intelektualna - rozwinięcie umiejętności analitycznego myślenia w celu efektywnego korzystania z zaawansowanych funkcji programu Excel.
- Strategia poznawcza - nabywanie umiejętności planowania i organizacji pracy w Excelu, wykorzystując różnorodne funkcje edytorskie.
- Informacja werbalna - poszerzenie zdolności jasnego i precyzyjnego wyrażania myśli w opisach oraz instrukcjach dotyczących arkuszy kalkulacyjnych.
- Umiejętność motoryczna - rozwijanie precyzyjnych umiejętności manualnych w obszarze edytowania, formatowania i tworzenia treści w arkuszach Excel.
- Postawa - kształtowanie postawy otwartości na naukę i chęci doskonalenia umiejętności pracy w Excelu, skupionej na dokładności i efektywności.
Program kształcenia jest autorski, wszystkie dokumenty, slajdy oraz dokumentacja filmowa wykorzystywane podczas kształcenia są wynikiem badań i doświadczeń zbieranych latami.