MENU
pl en

ETAP 1. Zapoznanie się z oprogramowaniem serwisowym oraz najczęstszymi usterkami występującymi w telefonach


Cena: 3 500.00zł netto

ETAP 1. Zapoznanie się z oprogramowaniem serwisowym oraz najczęstszymi usterkami występującymi w telefonach

Naprawa płyt głównych GSM

Wejdź na ścieżkę eksperta w naprawie płyt głównych razem z nami!

Szkolenie z naprawy płyt głównych GSM oparte na najnowocześniejszych metodach i technikach.

Dołącz do szkolenia

 

3500zł

+23% VAT

Data

Start 30.09.2024

Miejsca

Zostały 2 miejsca

Formy płatności

Przelewy24 mBank raty
ETAP 1. Zapoznanie się z oprogramowaniem serwisowym oraz najczęstszymi usterkami występującymi w telefonach

Kurs prowadzi:Marcin Wojton

Marcin Wojton

Najbliższy termin szkolenia

Start 30.09.2024Koniec 02.10.2024

Forma

Szkolenie stacjonarne24 godziny dydaktyczne (3 dni)

Poziom

Poziom podstawowyOtrzymasz certyfikat ukończenia

Potrzebujesz pomocy?

Zamów bezpłatną konsultację
Dołącz do ponad 3606 kursantów

Co zyskasz dzięki szkoleniu?


  • Poznasz procedurę inspekcji płyty głównej telefonu po jego zalaniu.Dzięki temu będziesz mógł uratować wiele urządzeń przed ich całkowitym uszkodzeniem. Pokażemy Ci w jaki sposób należy wyczyścić te elementy, które miały bezpośredni kontakt z wodą i jak przetestować czy działają prawidłowo.
  • Poznasz naczęściej występujące awarie i usterki w telefonach.Telefony to urządzenia narażone na różnego rodzaju awarie i uszkodzenia, zarówno te związane z oprogramowaniem, jak i hardwarem. Poznanie tych najbardziej rozpowszechnionych pozwoli Ci w większości przypadków na błyskawiczną diagnozę i znacznie skróci czas przeprowadzanej naprawy.
  • Zapoznasz się z aktualnym oprogramowaniem serwisowym, wykorzystywanym w naprawie płyt GSM.Na kursie zobaczysz i poznasz programy jakie są wykorzystywane do wykrywania i analizy problemów sprzętowych oraz softwarowych, co pozwoli na szybsze i bardziej precyzyjne identyfikowanie usterek.
  • Nauczysz się lutować złącza USB, FPC, dokonywać wymiany mikrofonów i złącz SIM.Naprawa, w której każdy ułamek milimetra decyduje o jej skuteczności, wymaga umiejętnego posługiwania się lutownicą kolbową oraz hot-air. Nauczymy Cię się skutecznych technik zabezpieczania wrażliwych komponentów przed uszkodzeniem podczas lutowania, co pozwoli Ci na wykonywanie precyzyjnych i bezproblemowych napraw. Zapewnienie ochrony sąsiadujących elementów podczas lutowania i precyzyjne usuwanie starych złączy z płyty głównej gwarantuje prawidłowe działanie naprawionych urządzeń.
  • Zapoznasz się z regeneracją padów i pól lutowniczych.Nauczysz się identyfikować różne rodzaje uszkodzeń padów i pól lutowniczych, a także oceniać ich stopień zaawansowania.Dowiesz się jakie są sposoby na przywrócenie funkcjonalności telefonu bez konieczności wymiany całej płyty głównej.

Dla kogo jest szkolenie?


  • Osoby chcące rozpocząć pracę jako serwisanci telefonów.Szkolenie zapewnia kompleksową edukację w zakresie budowy telefonów, obsługi specjalistycznych narzędzi, organizacji stanowiska pracy oraz diagnozowania i naprawy usterek. Uczestnicy, nie mający dotychczas doświadczenia w tej dziedzinie, zostaną w pełni przygotowani do pracy w serwisie telefonów, zdobywając zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne umiejętności.
  • Pracowników serwisów telefonów pragnących zaktualizować swoje umiejętności.Dla serwisantów telefonów to szkolenie stanowi doskonałą okazję do aktualizacji i poszerzenia posiadanych umiejętności. Uczestnicy zapoznają się z najnowszymi narzędziami, technologiami i technikami naprawczymi, co przełoży się na ich większą efektywność i precyzję w wykonywanych pracach.

ETAP 1. Zapoznanie się z oprogramowaniem serwisowym oraz najczęstszymi usterkami występującymi w telefonach

Dołącz do szkolenia   3500zł +23% VAT

Dlaczego warto?


Rynek naprawy telefonów komórkowych dynamicznie się rozwija, a zapotrzebowanie na wykwalifikowanych serwisantów stale rośnie. Na naszym kursie nauczysz się diagnozować usterki i identyfikować uszkodzone komponenty, a także opanujesz techniki lutowania i precyzyjnego montażu elementów elektronicznych. Będziesz mógł ćwiczyć swoje umiejętności na różnych modelach telefonów i korzystać z profesjonalnego sprzętu diagnostycznego. Otrzymasz tym samym solidne podstawy do dalszego rozwoju w branży telekomunikacyjnej!

ETAP 1. Zapoznanie się z oprogramowaniem serwisowym oraz najczęstszymi usterkami występującymi w telefonach
  • Nauczysz się poprawnie wlutować złącza USB, FPC, mikrofony.
  • Będziesz rozpoznawać typowe usterki w telefonach.
  • Nauczysz się używać odpowiednich substancji chemicznych do czyszczenia i konserwacji telefonów.
  • Opanujesz prawidłowe montowanie i demontowanie poszczególnych elementów telefonu.
  • Będziesz potrafił dokonać selekcji odpowiednich narzędzi, komponentów i wyposażenia serwisowego.
  • Nauczysz się obsługiwać lutownicę kolbową oraz hot air.
  • Będziesz potrafił demontować uszkodzone elementy z płyty w sposób zgodny z procedurami i normami.
  • Opanujesz sprawdzanie napięcia ogniw i aktywację baterii przy użyciu odpowiedniego sprzętu.
  • Nauczysz się weryfikować płytę po wylutowaniu złącza.
  • Nauczysz się inspekcji i czyszczenia telefonów, które uległy zalaniu.
  • Zdobędziesz umiejętność rzetelnej oceny jakości naprawy telefonu oraz testowania wszystkich jego modułów.
  • Będziesz znał budowę logiki wyświetlaczy.

Potrzebujesz pomocy?

Zostaw swój numer, nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.

Zamów bezpłatną konsultację
Agenda

Zawartość szkolenia


Termin Najbliższy termin
30.09.2024
Czas trwania 24 godziny
dydaktyczne
Forma Forma
stacjonarna
Czas trwania Poziom
podstawowy
Certyfikat Szkolenie zakończonne
certyfikatem

Rozwiń wszystko Rozwiń

01Omówienie poszczególnych elementów telefonu. Rozwińszczegóły


  • Jakich części używać i skąd zamawiać?
  • Narzędzia manualne.
  • Sprzęt serwisowy.
  • Chemia warsztatowa.
02Przygotowanie stanowiska pracy. Rozwińszczegóły


  • Ustawianie stacji lutowniczych oraz mikroskopu.
  • Konfiguracja urządzeń warsztatowych.
  • Spoiwa lutownicze oraz pęsety, skrobaki, plecionki.
03Przygotowanie telefonu do naprawy. Rozwińszczegóły


  • Modelowy demontaż części składowych telefonu.
  • Testowanie oraz prawidłowy montaż wyświetlaczy przez wklejenie.
  • Sprawdzenie poprawnego napięcia ogniw oraz aktywacja baterii przy użyciu płytek lub zasilacza serwisowego.
  • Czyszczenie telefonów po zalaniu oraz inspekcja poszczególnych elementów.
  • Prawidłowe rozpoznanie usterek oraz błyskawiczna naprawa.
04Omówienie najczęstszych usterek występujących w telefonach.
05Prezentacja oprogramowania serwisowego.
06Lutowanie złącz USB, FPC, wymiana mikrofonów, złącz SIM. Rozwińszczegóły


  • Zabezpieczenie sąsiadujących elementów oraz usuwanie starych złącz z płyty.
  • Weryfikacja płyty po wylutowaniu złącza oraz montaż nowego złącza przy użyciu lutownicy kolbowej oraz hot air.
07Regeneracja padów oraz pól lutowniczych.

Pobierz Pobierz w formacie PDF

Najbliższy termin 30.09.2024
pozostały 2 miejsca

Dołącz do szkolenia

Informacje o szkoleniu


Forma szkolenia stacjonarnie
Forma szkolenia stacjonarnie

Zajęcia prowadzone są w specjalnie do tego przygotowanych i przystosowanych salach.

Sala nr 1 składa się z 6 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną.

Sala nr 2 składa się z 6 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną.

Sala nr 3 składa się z 8 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną.

Plan dnia
Plan dnia

8:45 - Start szkolenia.

10:15-10:30 - Przerwa 15 min.

12:00-12:45 - Przerwa obiadowa 45 min.

14:15-14:30 - Przerwa 15 min.

16:00 - Koniec szkolenia.

Każdy kursant realizujący szkolenie stacjonarnie ma do dyspozycji kawę z ekspresu, ciastka, herbatę oraz wodę. Obiad jest wliczony w cenę szkolenia.

Terminy, informacje, pytania:
Terminy, informacje, pytania:

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami, chętnie Ci pomożemy. Jesteśmy dostępni od 8:00-16:00.

Aleksandra Dziadowiec

tel: +48 572-995-842

E-mail: adziadowiec@notemaster.pl

Wsparcie techniczne
Wsparcie techniczne

Jeśli potrzebujesz pomocy odnośnie wyposażenia stanowiska szkoleniowego, nasz zespół służy pomocą 24 godziny na dobę.

Maciej Piela

tel: +48 518-115-526

E-mail: mpiela@notemaster.pl

Dołączam do szkolenia

Co dostaniesz po szkoleniu?


Certyfikat
Certyfikat

Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat Notebook Master oraz zaświadczenie w wersji elektronicznej.

Certyfikat zawiera: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu wraz z datą wystawienia, znak jakości MSUES oraz znak wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). Ponadto po zrealizowaniu każdego z etapów kształcenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie. Dokument zawiera powyższe informacje oraz nazwę etapu.

Materiały szkoleniowe
Materiały szkoleniowe

Po ukończeniu kursu otrzymasz materiały szkoleniowe, które posłużą Ci jako cenne źródło informacji podczas samodzielnej pracy jako serwisant naprawiający płyty główne GSM.

Dołącz do szkolenia

Co mówią o nas kursanci?


Dołączam do szkolenia

Najczęściej zadawane pytania


Czego wymagacie od kursantów przed rozpoczęciem kursu?Rozwiń

Nie mamy żadnych wymagań względem kursantów. Zalecamy jedynie posiadać podstawową wiedzę z zakresu elektroniki oraz zdolności manualne na poziomie pozwalającym Ci swobodnie operować narzędziami podczas korzystania z mikroskopu.

 

Stawiacie na teorię czy na praktykę?Rozwiń

Zdecydowanie stawiamy na praktykę! Chociaż teoria jest niezbędna i stanowi fundament wiedzy to właśnie praktyczne zastosowanie tej wiedzy jest głównym celem naszych kursów. Podczas kursu z naprawy płyt głównych GSM, będziesz ćwiczył, ćwiczył i jeszcze raz praktykował wiedzę przekazaną przez naszego trenera :)

 

Czy kurs obejmuje ćwiczenia z różnymi typami uszkodzeń telefonów?Rozwiń

Tak, na kursie spotkasz się z przypadkami, które obejmują różne typy uszkodzeń, takie jak problemy z ekranem, baterią, złączami, itp. Wszystko po to abyś mógł zdobyć kompleksowe doświadczenie w dziedzinie diagnostyki i naprawy smartfonów.

 

Czy na szkoleniu będę miał do czynienia z iPhone?Rozwiń

Oczywiście, w końcu to też telefon:)

 

Czy trener będzie mi w stanie doradzić odnośnie sprzętu do mojego serwisu?Rozwiń

Jak najbardziej! Nie tylko doradzi w kwestii sprzętu, ale nawet podpowie gdzie i w jaki sposób zamawiać, aby było to jak najbardziej korzystne pod względem kosztów i jakości.

 

Z jakim programatorem będę miał do czynienia na kursie?Rozwiń

W trakcie szkolenia będziesz miał możliwość korzystania z m.in. programatora V1S Pro. Jest to zaawansowane narzędzie służące do programowania i diagnozowania różnych rodzajów pamięci flash w telefonach komórkowych, co umożliwia precyzyjne naprawy oprogramowania oraz odzyskiwanie danych.

 

Czy dowiem się coś o BHP naprawy telefonów?Rozwiń

Tak, bezpieczeństwo przede wszystkim! Podczas kursu dogłębnie omówimy zasady BHP obowiązujące w naprawie telefonów. Zdobędziesz wiedzę na temat bezpiecznej pracy z elektroniką, ochrony przed wyładowaniami elektrostatycznymi i stosowania właściwych środków ochrony osobistej.

 

Sprawdź wszystkie pytania

jeśli potrzebujesz informacji o szkoleniach, zadzwoń do nas!


Beata  Włodarczyk Starszy specjalista ds. sprzedaży
Beata Włodarczyk
+48 572 452 659 bwlodarczyk@notemaster.pl
Aleksandra Dziadowiec Starszy specjalista ds. szkoleń
Aleksandra Dziadowiec
+48 572 995 842 adziadowiec@notemaster.pl
IMG
  • Zgoda
  • Szczegóły
  • O plikach Cookie

Nasza strona korzysta z plików cookie

Stosujemy pliki cookie do personalizacji treści i reklam, oferowania funkcji społecznościowych oraz analizy ruchu na naszej stronie. Dane dotyczące korzystania z naszej witryny udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które im przekazałeś lub które zebrali podczas korzystania z ich usług.