MENU
pl en

Elementy routingu dynamicznego oraz bezpieczeństwa sieci rozproszonych – ćwiczenia praktyczne.


Elementy routingu dynamicznego oraz bezpieczeństwa sieci rozproszonych – ćwiczenia praktyczne.

Cena: 3 500.00zł

Plan ramowy >

RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
I. Implementacja sieci z wykorzystaniem routingu dynamicznego:

  1. Implementacja sieci LAN z wykorzystaniem routingu OSPF.
  2. Implementacja routingu OSPF na łączach VPN.
  3. Podstawowa implementacja routingu dynamicznego w sieciach WAN(BGP).

II. Wykorzystanie routingu dynamicznego w sieciach:

  1. Projektowanie zabezpieczeń dla usługi sieci.
  2. Optymalizacja ruchu w sieciach z routingiem dynamicznym.
  3. Load balancing w sieciach z routingiem dynamicznym.

III. Projektowanie sieci z uwzględnieniem routingu dynamicznego.

  1. Projektowanie adresacji.
  2. Projektowanie tras.
  3. Wymiana informacji pomiędzy protokołami routingu.
  4. Projektowanie optymalizacji ruchu w sieciach z routingiem dynamicznym.

IV. Ćwiczenia praktyczne z zakresu:

  1. Konfiguracji sieci z routingiem dynamicznym w różnych scenariuszach.
  2. Konfiguracji bezpieczeństwa sieci–firewall.
  3. Konfiguracji dostępu do usług w sieciach publicznych.
  4. Konfiguracji dostępu do usług w sieciach firmowych.

CZAS TRWANIA - 24 GODZINY DYDAKTYCZNE

ZALECENIE PRZED KSZTAŁCENIEM:
Zaawansowana znajomość budowy sieci. Ukończenie szkolenia SIECI TELEINFORMATYCZNE oraz ZAAWANSOWANY ROUTING ORAZ LOAD BALANCING USŁUG – ĆWICZENIA PRAKTYCZNE, ELEMENTY ROUTINGU DYNAMICZNEGO I ROZWIĄZAŃ KLASY ENTERPRISE.

Cena: 6 000 zł

Jednostka szkoleniowa >

Notebook Master Centrum Szkoleń oferuje kształcenie przygotowane na najwyższym poziomie. Bardzo duża liczba godzin i nacisk na zajęcia praktyczne, pozwala uzyskać i utrwalić bardzo obszerny materiał oraz posiąść wiedzę niezbędną do działania w wymagającym zawodzie. Zajęcia prowadzone są w specjalnie do tego przygotowanych i przystosowanych salach. Wyposażenie sal w projektory do wyświetlania slajdów, wizualizatory oraz tablice flipchart pozwala w sposób przejrzysty przedstawić wszelkie omawiane zagadnienia. Każdy z uczestników dostaje do dyspozycji indywidualne stanowisko pracy – biurko wyposażone w komputer potrzebny do wykonywania ćwiczeń oraz materiały niezbędne do odbycia kształcenia. 

Wyposażenie sal do realizacji kształcenia:

  • Sala nr 2 składa się z 6 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną.
  • Sala nr 3 składa się z 8 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną.

Pozostałe pomieszczenia stanowią hol, szatnia z indywidualnymi szafkami na odzież zewnętrzną uczestników kształcenia.

TEORIA:
Sprzęt audiowizualny, niezbędne pomoce dydaktyczne: Każdy z uczestników podczas zajęć teoretycznych ma dostęp do komputera znajdującego się na Jego biurku. Komputer służy do otwierania niezbędnych pomocy dydaktycznych jak i tworzeni notatek. Dodatkowo w sali znajduje się wizualizer i rzutnik multimedialny za pomocą którego wyświetlane są materiały omawiane przez trenera. Materiały dydaktyczne potrzebne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych: całość opracowanych materiałów jest autorska - przygotowana przez trenera prowadzącego, na materiały składają się: opisy, wykresy, zdjęcia i filmy.

PRAKTYKA:
Sprzęt i urządzenia potrzebne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: W salach do zajęć praktycznych znajdują się duże biurka robocze wyposażone w niezbędne sprzęty takie jak: komputery monitor, routery, switche oraz pozostałe akcesoria potrzebne do przeprowadzenia praktycznych ćwiczeń z zakresu sieci teleinformatycznych. Każdy uczestnik posiada indywidualne stanowisko.

Materiały szkoleniowe przekazywane na własność uczestnikom: Po ukończeniu kształcenia uczestnicy otrzymują materiały dotyczące całości przekazywanej wiedzy w formie elektronicznej oraz pomoc w postaci przydatnych linków: artykułów, publikacji i forów tematycznych dzięki którym mogą się sami rozwijać.

Jednostka szkoleniowa >

Notebook Master Centrum Szkoleń oferuje kształcenie przygotowane na najwyższym poziomie. Bardzo duża liczba godzin i nacisk na zajęcia praktyczne, pozwala uzyskać i utrwalić bardzo obszerny materiał oraz posiąść wiedzę niezbędną do działania w wymagającym zawodzie. Zajęcia prowadzone są w specjalnie do tego przygotowanych i przystosowanych salach. Wyposażenie sal w projektory do wyświetlania slajdów, wizualizatory oraz tablice flipchart pozwala w sposób przejrzysty przedstawić wszelkie omawiane zagadnienia. Każdy z uczestników dostaje do dyspozycji indywidualne stanowisko pracy – biurko wyposażone w komputer potrzebny do wykonywania ćwiczeń oraz materiały niezbędne do odbycia kształcenia. 

Wyposażenie sal do realizacji kształcenia:

  • Sala nr 2 składa się z 6 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną.
  • Sala nr 3 składa się z 8 stanowisk roboczych, gdzie uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną.

Pozostałe pomieszczenia stanowią hol, szatnia z indywidualnymi szafkami na odzież zewnętrzną uczestników kształcenia.

TEORIA:
Sprzęt audiowizualny, niezbędne pomoce dydaktyczne: Każdy z uczestników podczas zajęć teoretycznych ma dostęp do komputera znajdującego się na Jego biurku. Komputer służy do otwierania niezbędnych pomocy dydaktycznych jak i tworzeni notatek. Dodatkowo w sali znajduje się wizualizer i rzutnik multimedialny za pomocą którego wyświetlane są materiały omawiane przez trenera. Materiały dydaktyczne potrzebne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych: całość opracowanych materiałów jest autorska - przygotowana przez trenera prowadzącego, na materiały składają się: opisy, wykresy, zdjęcia i filmy.

PRAKTYKA:
Sprzęt i urządzenia potrzebne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: W salach do zajęć praktycznych znajdują się duże biurka robocze wyposażone w niezbędne sprzęty takie jak: komputery monitor, routery, switche oraz pozostałe akcesoria potrzebne do przeprowadzenia praktycznych ćwiczeń z zakresu sieci teleinformatycznych. Każdy uczestnik posiada indywidualne stanowisko.

Materiały szkoleniowe przekazywane na własność uczestnikom: Po ukończeniu kształcenia uczestnicy otrzymują materiały dotyczące całości przekazywanej wiedzy w formie elektronicznej oraz pomoc w postaci przydatnych linków: artykułów, publikacji i forów tematycznych dzięki którym mogą się sami rozwijać.

Cele szkolenia >

Cele kształcenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.

Kształcenie ma na celu wyedukowanie kompletnych samodzielnych specjalistów w zakresie dot. sieci teleinformatycznych posiadających umiejętności postępowania zgodnie z kategoriami uczenia się:

  • Umiejętność intelektualna – umiejętność wykorzystania wiedzy z zakresu implementacji sieci,
  • Strategia poznawcza – umiejętność projektowania sieci z wykorzystaniem routingu dynamicznego,
  • Informacja werbalna – umiejętność wykorzystania rozwiązań dot. routingu dynamicznego,
  • Umiejętność motoryczna – umiejętność konfiguracji sieci z routingiem dynamicznym (bezpieczeństwo, dostęp do usług),
  • Postawa – umiejętność optymalnego zastosowania routingu dynamicznego i zabezpieczania sieci rozproszonych.

Program kształcenia jest autorski, wszystkie dokumenty slajdy oraz dokumentacja filmowa wykorzystywane podczas kształcenia są wynikiem badań i doświadczeń zbieranych latami.

Kompetencje nabyte w toku szkolenia >

UZYSKANE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI PO POZYTYWNYM ZAKOŃCZENIU KSZTAŁCENIA PRZEZ UCZESTNIKA:
Uczestnik kształcenia po jego zakończeniu posiada wiedzę i umiejętności pozwalające na samodzielną instalację, diagnostykę i konfigurację sieci teleinformatycznych, w zakresie omawianym podczas kształcenia.

UCZESTNIK SZKOLENIA PO JEGO UKOŃCZENIU:

  • potrafi z wykorzystaniem routingu OSPF implementować sieci LAN,
  • potrafi implementować routing OSPF na łączach VPN,
  • zna podstawową, implementacje routingu dynamicznego w sieciach WAN(BGP),
  • potrafi projektować zabezpieczenia dla usług sieciowych,
  • optymalizuje ruch w sieciach z routingiem dynamicznym,
  • wykorzystuje technikę Load balancing sieciach z routingiem dynamicznym,
  • potrafi wykonać wymianę informacji pomiędzy protokołami routingu,
  • potrafi konfigurować sieci z routingiem dynamicznym oraz ich bezpieczeństwo,
  • potrafi konfigurować dostęp do usług w sieciach publicznych i w sieciach firmowych.
Certyfikat >

Image       Image

Kształcenie rozpoczyna się od testu mającego na celu sprawdzenie wiedzy uczestników przed jego rozpoczęciem. Podczas kształcenia, cały czas weryfikujemy wiedzę, jaką nabywają jego uczestnicy. Zadajemy wyrywkowe pytania, przeprowadzamy szereg testów (głównie praktycznych), podczas których sprawdzamy postępy uczestników. Każdy etap kształcenia zakończony jest wewnętrznym egzaminem weryfikującym i potwierdzającym pozyskaną wiedzę, pozytywne jego zaliczenie honorowane jest zaświadczeniem potwierdzającym jego odbycie. Natomiast po ukończeniu kształcenia uczestnik otrzymuje autorski certyfikat wydany przez Notebook Master Centrum Szkoleń i Serwis.

Nazwa certyfikatu: 'certificate Knowledge supported by skills'.

Zaświadczenie/certyfikat zawierają: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia/etapu, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu oraz informację o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz znak jakości MSUES nr 390/2020.

Certyfikat >

Image       Image

Kształcenie rozpoczyna się od testu mającego na celu sprawdzenie wiedzy uczestników przed jego rozpoczęciem. Podczas kształcenia, cały czas weryfikujemy wiedzę, jaką nabywają jego uczestnicy. Zadajemy wyrywkowe pytania, przeprowadzamy szereg testów (głównie praktycznych), podczas których sprawdzamy postępy uczestników. Każdy etap kształcenia zakończony jest wewnętrznym egzaminem weryfikującym i potwierdzającym pozyskaną wiedzę, pozytywne jego zaliczenie honorowane jest zaświadczeniem potwierdzającym jego odbycie. Natomiast po ukończeniu kształcenia uczestnik otrzymuje autorski certyfikat wydany przez Notebook Master Centrum Szkoleń i Serwis.

Nazwa certyfikatu: 'certificate Knowledge supported by skills'.

Zaświadczenie/certyfikat zawierają: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia/etapu, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu oraz informację o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz znak jakości MSUES nr 390/2020.

Informacje o trenerze >

IMIĘ I NAZWISKO: 

  • Jacek Herold

OBSZAR SPECJALIZACJI: 

  • Sieci teleinformatyczne, audyty bezpieczeństwa, wsparcie techniczne

WYKSZTAŁCENIE:

  • Wyższe

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 

  • Ponad 20 lat doświadczenia zawodowego.
  • Bezpieczeństwa systemów operacyjnych i sieci.
  • Audyty bezpieczeństwa w tym sektor bankowy - rekomendacja 'D'KNF
  • 8 lat pracy w Wrocławskim Centrum Sieciowo Superkomputerowym WCSS.

DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE:

  • Ponad 2 400 godzin przeprowadzonych zajęć. Ponad 10 lat doświadczenia szkoleniowego. Prowadzenie zajęć z zakresu bezpieczeństwa na Politechnice Wrocławskiej
Informacje o trenerze >

IMIĘ I NAZWISKO: 

  • Jacek Herold

OBSZAR SPECJALIZACJI: 

  • Sieci teleinformatyczne, audyty bezpieczeństwa, wsparcie techniczne

WYKSZTAŁCENIE:

  • Wyższe

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 

  • Ponad 20 lat doświadczenia zawodowego.
  • Bezpieczeństwa systemów operacyjnych i sieci.
  • Audyty bezpieczeństwa w tym sektor bankowy - rekomendacja 'D'KNF
  • 8 lat pracy w Wrocławskim Centrum Sieciowo Superkomputerowym WCSS.

DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE:

  • Ponad 2 400 godzin przeprowadzonych zajęć. Ponad 10 lat doświadczenia szkoleniowego. Prowadzenie zajęć z zakresu bezpieczeństwa na Politechnice Wrocławskiej

jeśli potrzebujesz informacji o szkoleniach, zadzwoń do nas!