MENU
pl en

Czy każdy może zostać dobrym sprzedawcą?

Czy każdy może zostać dobrym sprzedawcą?

Czy każdy może zostać dobrym sprzedawcą?
PLAN RAMOWY >

RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
I. Cechy dobrego sprzedawcy z uwzględnieniem rodzajów sprzedaży.

  1. Sprzedaż bezpośrednia – predyspozycje, cechy, narzędzia.
  2. Sprzedaż telefoniczna - predyspozycje, cechy i narzędzia.

II. Zarządzanie strategiami marketingowymi w sprzedaży.

  1. E-mail ofertowy.
    a. spam.
    b. jak powinien wyglądać dobry e-mail ofertowy .
  2. Tiktok.
    a. post - analiza, wyniki.
    b. promowanie - czy warto? 
    c. reklama -  jak stworzyć?
  3. Instagram.
    a. post.
    b. promowanie.
  4. Facebook.
    a: post -  czy warto tworzyć?
    b: promowanie - możliwości.
    c: reklama płatna - analiza wyników.
  5. Wizytówka.
    a. nowości.
    b. usługi.
    c. wydarzenia.
  6. Google ads.
    a. tworzenie.
    b. analiza kosztów.
    a. możliwości.
  7. Strona Internetowa.
    a. analiza słów kluczowych.
    b. jak poprawnie opisać zdjęcia.
    c. co u nas.

III. Pierwszy kontakt – wiarygodność.

  1. Autentyczność firmy.
  2. Produkt.
  3. Nasza wiarygodność.
    a. opinie na google.
    b. komentarze na facebooku.

IV. Sprzedaż – etapy sprzedaży.

  1. Jak się przygotować do sprzedaży?
  2. Propozycja indywidualnie dobrana do klienta.
  3. Dość “gadania” - pora coś sprzedać.
  4. Negocjacje (finansowe i niefinansowe).
  5. Zamknięcie sprzedaży.
  6. Obsługa posprzedażowa.

V. A co gdy klient jest trudny?

  1. Kto rozpoczyna rozmowę?
  2. Kiedy klient nie dopuszcza nas do głosu.
  3. Klient nas nie słucha.
  4. Słyszysz / widzisz, że klient się spieszy.
  5. Klient neguje każde nasze słowo.
  6. Porównywanie nas do innych.
  7. Pytania, na które nie znamy odpowiedzi.
  8. Klient zadaje dużo pytań.
  9. Klient przejął kontrolę nad rozmową.
  10. Klient jest niegrzeczny.

VI. Motywacja a sprzedaż.

  1. Cel – po co to wszystko robimy?
  2. Uśmiech słychać też przez telefon, czyli kondycja dnia.
  3. Ludzie chcą otaczać się pozytywnymi osobami - zmęczony klient.
  4. Klient zmęczony nami - co robić, kiedy tracimy świeżość?
  5. Powrót: - po wakacjach, - po dłuższym okresie.

CZAS TRWANIA - 8 GODZINY DYDAKTYCZNE

WYMAGANIA WSTĘPNE PRZED KSZTAŁCENIEM:
Nie ma specjalnych wymagań dla uczestników.

FORMA REALIZACJI ONLINE >

Szkolenie realizowane wyłącznie formie zdalnej. Jest to połączenie wieloletniego doświadczenia trenerów w zakresie realizacji kursów stacjonarnych, platformy Zoom oraz stanowiska szkoleniowego, w które uczestnik zostanie zaopatrzony drogą kurierską na czas trwania kursu (wyposażenie oraz materiały szkoleniowe).

      Platforma Zoom umożliwia dwustronną komunikację z trenerem w czasie rzeczywistym i zapewnia wysoką jakość obrazu oraz audio w technologii HD. Platforma pozwala na udział w szkoleniach online z dowolnego urządzenia. Podczas spotkań organizowanych za pomocą Zoom, można udostępniać ekran oraz aplikacje. Każdy uczestnik dostanie dane do logowania, trener będzie mógł udzielać praktycznych wskazówek oraz odpowiadać na pytania, przeprowadzać ćwiczenia praktyczne z omawianego zakresu. Ilość godzin kursu zdalnego jest identyczna jak w przypadku kursu stacjonarnego. Wyposażenie osoby odbywającej kurs w obu przypadkach jest takie samo.

W przypadku realizacji kursu zdalnego, jego uczestnicy uzyskują te same efekty kształcenia, jakie osiągnęliby podczas kursu stacjonarnego oraz podchodzą do egzaminu wewnętrznego, a jego pozytywne zaliczenie uhonorowane jest certyfikatem potwierdzającym ukończenie kompletnego kursu.

Jeśli chodzi o sprzęt, materiały oraz narzędzia tj. kompletne wyposażenie stanowiska szkoleniowego – wysyłamy je do uczestnika za pośrednictwem kuriera.

Co wysyłamy na szkolenie:

Sprzęt i materiały przesłane do uczestnika na czas trwania szkolenia (w celu realizacji części praktycznej szkolenia):

  • jednostka sprzętowa z niezbędnym oprogramowaniem, peryferia (monitor, klawiatura, mysz)

W/w wyposażenie stanowiska szkoleniowego jest przesłane i następnie odebrane od uczestnika po ukończeniu szkolenia za pośrednictwem kuriera.

INFORMACJE O TRENERZE >

IMIĘ I NAZWISKO: 

  • Stanisław Piela.

OBSZAR SPECJALIZACJI: 

  • Zarządzanie sprzedażą usług i towarów, budowa relacji z Klientem, kierowanie zespołem sprzedażowym.

WYKSZTAŁCENIE:

  • Średnie.

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 

  • Ponad 25 lat doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej, online.
  • Tworzenie i zarządzanie działem sprzedaży (7 lat doświadczenia)
  • Human resources czyli zarządzanie zasobami ludzkimi. Przeprowadzanie rekrutacji, zatrudnianie, szkolenia i administrowanie świadczeniami pracowniczymi w firmie.
  • Serwisant elektronik urządzeń elektronicznych m.in laptopy, tablety.

DOŚWIADCZENIE SZKOLENIOWE: 

  • Prowadzenie szkoleń: sprzedażowych, dla serwisantów elektroniki i motywujących.
  • Ponad 6 200 godzin przeprowadzonych szkoleń.
CERTYFIKAT >

Image       

Kształcenie rozpoczyna się od testu mającego na celu sprawdzenie wiedzy uczestników przed jego rozpoczęciem. Podczas kształcenia, cały czas weryfikujemy wiedzę, jaką nabywają uczestnicy. Zadajemy wyrywkowe pytania, przeprowadzamy szereg testów (głównie praktycznych), podczas których sprawdzamy postępy uczestników. Każdy etap kształcenia zakończony jest wewnętrznym egzaminem weryfikującym i potwierdzającym uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kształcenia uczestnik otrzymuje autorski certyfikat wydany przez Notebook Master.

Nazwa certyfikatu: 'Certificate Knowledge supported by skills'.

Certyfikat zawiera: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu wraz z datą wystawienia, znak jakości MSUES oraz znak wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS).

Ponadto po zrealizowaniu każdego z etapów kształcenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie, zawierające powyższe informacje, a dodatkowo nazwę etapu.

Potrzebne dokumenty do złożenia wniosku kliknij 'pobierz'

KOMPETENCJE NABYTE W TOKU SZKOLENIA >

UZYSKANE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI PO POZYTYWNYM ZAKOŃCZENIU KSZTAŁCENIA PRZEZ UCZESTNIKA:
Uczestnik kształcenia po jego zakończeniu posiada wiedzę i umiejętności przygotowujące do samodzielnego i prawidłowego wykonywania obowiązków w zakresie sprzedaży produktów i usług.

UCZESTNIK SZKOLENIA PO JEGO UKOŃCZENIU:

  • identyfikuje poprawnie potrzeby Klienta,
  • przygotowuje ofertę sprzedażową,
  • korzysta z narzędzi sprzedażowych,
  • z łatwością nawiązuje rozmowę,
  • wybiera odpowiednią strategię sprzedaży.
CELE SZKOLENIA >

Cele kształcenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.

Kształcenie ma na celu wyedukowanie kompletnych samodzielnych specjalistów w zakresie dot. sprzedaży towarów i usług, posiadających umiejętności postępowania zgodnie z kategoriami uczenia się:

  • Umiejętność intelektualna – umiejętność korzystania z narzędzi sprzedażowych,
  • Strategia poznawcza – umiejętność rozpoznania potrzeb klienta,
  • Informacja werbalna – zdolność do nawiązania rozmowy z kimś obcym, improwizowanie prezentacji w oparciu o reakcje odbiorców i zdolność zaprezentowania się w naturalny sposób,
  • Umiejętność motoryczna – umiejętne posługiwanie się narzędziami sprzedażowymi,
  • Postawa – umiejętność wybrania odpowiedniej startegii sprzedaży.

Program kształcenia jest autorski. Wszystkie dokumenty, slajdy oraz dokumentacja filmowa wykorzystywane podczas kształcenia są wynikiem badań i doświadczeń zbieranych latami.

CO NA SZKOLENIU >

Predyspozycje dobrego sprzedawcy, to nie tylko miła prezencja, osobowość wzbudzająca zaufanie i ogromna wiedza o oferowanym produkcie. Gdyby tylko szczery uśmiech decydował o efektywności sprzedaży, to szkolenie z pewnością by nie powstało. Istnieją bowiem również cechy stricte techniczne, które nabywane są latami wraz z doświadczeniem. Inną drogą, aby je przyswoić, jest merytoryczna wiedza z zakresu obsługi i interakcji z klientem, mająca przełożenie na korzystniejsze wyniki sprzedażowe. Ją właśnie mamy zamiar ci zaproponować.

Sprzedaż bezpośrednia, telefoniczna czy online z perspektywy sprzedawcy i klienta wygląda zupełnie inaczej. Na oferowanym szkoleniu nie tylko poznasz różnice pomiędzy każdym z tych segmentów sprzedaży, ale również dowiesz się, jakimi charakteryzują się one cechami i jakich narzędzi używać, by dobrze się komunikować z odbiorcą twojego produktu, bez różnicy czy rozmawiasz z nim telefonicznie, czy w cztery oczy. Chcesz dowiedzieć się jak szukać swojej grupy docelowej? Szukasz odpowiedzi na pytanie, kto jest Twoim potencjalnym klientem? Jak nauczyć się poprawnie i skutecznie eksponować znajomość sprzedawanego produktu? Jak pokazać wiarygodność oraz autentyczność firmy? Odpowiedzi na to wszystko zostaną ci podane w formie merytorycznej i użytecznej wiedzy, którą później wykorzystasz w trakcie pracy.

Sama sprzedaż dzieli się na etapy takie jak m.in. przygotowanie się do transakcji, przedstawienie klientowi propozycji dobranej do niego, negocjacje, zamknięcie sprzedaży, jak i obsługę posprzedażową. Każde z powyższych zagadnień w trakcie szkolenia będziesz miał możliwość przyswoić w detalach. Sprzedawanie to także (a może i przede wszystkim) szereg problemów, które musimy na bieżąco rozwiązywać. Często to także forma gry psychologicznej, na którą musimy mieć gotowe rozwiązanie. Bo co zrobić, gdy klient nas nie słucha? Neguje każde nasze słowo? Może także się zdarzyć, że będzie chciał przejąć kontrolę nad rozmową, bądź nawet okaże się niekulturalny? Są to sytuacje bardzo częste i bez odpowiedniego doświadczenia w radzeniu sobie z nimi, możemy je rozstrzygnąć na niekorzyść firmy. 

Na oferowanym szkoleniu dowiesz się również jak wydobyć z siebie pokłady pozytywnej energii, którą można zarazić klienta. Bo za wszystkimi technicznymi umiejętnościami sprzedaży jest także strona ludzka - codzienny nastrój sprzedawcy, który nie odstrasza i nie męczy klienta, umiejętność radzenia sobie ze słabszym dniem, lub ciężkim powrotem po urlopie. Całość kursu wraz z przyswojoną praktyczną wiedzą z pewnością pomoże ci poprawić wyniki twojej sprzedaży. Jeżeli ciągle nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie - czy mogę być dobrym sprzedawcą? Nic straconego - właśnie jesteś na dobrej drodze, by przybliżyć się do uzyskania odpowiedzi.

jeśli potrzebujesz informacji o szkoleniach, zadzwoń do nas!


Aleksandra Dziadowiec Starszy specjalista ds. szkoleń
Aleksandra Dziadowiec
+48 572 995 842 adziadowiec@notemaster.pl
Maciej Piela Wsparcie techniczne 24h
Maciej Piela
+48 518 115 526 mpiela@notemaster.pl