Twój koszyk jest pusty!
- Zgoda
- Szczegóły
- O plikach Cookie
Szukasz zmiany w podejściu do sprzedaży?
Zastanawiasz się, co robisz źle i boisz się rozmawiać z klientami?
Zdobądź pewność siebie, opracuj własny schemat rozmowy, i zmotywuj siebie oraz cały zespół do działania. Naucz się odzyskiwać równowagę po wyczerpujących interakcjach z klientami.
+23% VAT
Start 18.03.2025
Zostało 7 miejsc
Formy płatności
Najbliższy termin szkolenia
Start 18.03.2025Koniec 18.03.2025
Forma
Szkolenie online8 godzin dydaktycznych (1dzień)
Poziom
Poziom podstawowyOtrzymasz certyfikat ukończenia
Potrzebujesz pomocy?
Zamów bezpłatną konsultacjęZmień swoje podejście do klienta oraz wzmocnij umiejętności interpersonalne.Nauczysz się jak zmienić rozmowy o cenach w okazje do prezentacji produktu czy usługi, które oferujesz i jak zamknąć sprzedaż, czyniąc z każdej transakcji początek nowej relacji. Nauczysz się negocjować, oferować skrojone na miarę rozwiązania i skutecznie radzić sobie z trudnymi klientami. Zdobędziesz wiedzę, jak po sprzedaży utrzymać wysoką jakość relacji z klientami, dzięki obsłudze posprzedażowej. Dołącz do nas już dziś i zacznij zrozumieć potrzeby klienta!
Zostaw swój numer, nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.
Zamów bezpłatną konsultacjęRozwiń wszystko
Szkolenie realizowane jest w godzinach 8:45-16:00 w formie online.
Tydzień przed szkoleniem otrzymasz od nas e-mail z zaproszeniem na szkolenie.
Po potwierdzeniu realizacji w wybranym terminie na maila otrzymasz identyfikator spotkania oraz hasło do Platformy ZOOM. Platforma ZOOM odpowiedzialna jest za komunikację z trenerem.
Do realizacji szkolenia potrzebujesz komputer lub laptop.
Jeśli nie posiadasz w/w wyposażenia, poinformuj nas, a na czas szkolenia otrzymasz drogą kurierską całe wyposażenie szkoleniowe potrzebne do realizacji kursu. Po zakończeniu szkolenia, sprzęt jest odbierany przez kuriera. Koszt transportu/wysyłki w obie strony wliczony jest w cenę szkolenia.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami, chętnie Ci pomożemy. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Aleksandra Dziadowiec
tel: +48 572-995-842
E-mail: adziadowiec@notemaster.pl
8:45 - Start szkolenia.
10:15-10:30 - Przerwa 15 min.
12:00-12:45 - Przerwa obiadowa 45 min.
14:15-14:30 - Przerwa 15 min.
16:00 - Koniec szkolenia.
Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat Notebook Master oraz zaświadczenie w wersji elektronicznej.
Certyfikat zawiera: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu wraz z datą wystawienia, znak jakości MSUES oraz znak wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). Ponadto po zrealizowaniu każdego z etapów kształcenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie. Dokument zawiera powyższe informacje oraz nazwę etapu.
Po kursie otrzymasz materiały szkoleniowe które zawierają schematy rozmów z klientem, jak powinien wyglądać e-mail ofertowy i wiele innych praktycznych wskazówek.
Masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz indywidualnego wsparcia w konkretnym obszarze? Doskonale to rozumiemy! Dlatego oferujemy Ci możliwość skorzystania z dodatkowej, płatnej konsultacji z naszym trenerem. Odpowie on na nurtujące Cię pytania i doprecyzuje kwestie, które sprawiają Ci trudności. Wystarczy, że dasz nam znać.
W sprawie terminu oraz wyceny konsultacji prosimy o kontakt:
Aleksandra Dziadowiec
adziadowiec@notemaster.pl
tel:+48 572 995 842
Współwłaściciel firmy Notebook Master
Zarządzanie sprzedażą usług i towarów, budowa relacji z Klientem, marketing internetowy, kierowanie zespołem sprzedażowym.
Średnie.