MENU
pl en

Czy każdy może zostać dobrym sprzedawcą?



Cena: 900.00zł netto

Czy każdy może zostać dobrym sprzedawcą?

SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE

Szukasz zmiany w podejściu do sprzedaży?

Zastanawiasz się, co robisz źle i boisz się rozmawiać z klientami?

Zdobądź pewność siebie, opracuj własny schemat rozmowy, i zmotywuj siebie oraz cały zespół do działania. Naucz się odzyskiwać równowagę po wyczerpujących interakcjach z klientami.

Dołącz do szkolenia
Koszyk

 

900zł

+23% VAT

Data

Start 18.03.2025

Miejsca

Zostało 7 miejsc

Zobacz pozostałe terminy

Formy płatności

Przelewy24 mBank raty
Czy każdy może zostać dobrym sprzedawcą?

Kurs prowadzi:Stanisław Piela

Stanisław Piela

Najbliższy termin szkolenia

Start 18.03.2025Koniec 18.03.2025

Data
Zobacz wszystkie terminy

Forma

Szkolenie online8 godzin dydaktycznych (1dzień)

Forma
Dowiedz się o stanowisku

Poziom

Poziom podstawowyOtrzymasz certyfikat ukończenia

Forma
Poznaj wszystkie korzyści

Potrzebujesz pomocy?

Zamów bezpłatną konsultację
Dołącz do ponad 3606 kursantów

Co zyskasz dzięki szkoleniu?


  • Zyskasz pewność siebie. Każdy początkujący sprzedawca ma obawy przed rozmową z klientem, to naturalne. Na szkoleniu dowiesz się jak temu zaradzić.
  • Zbudujesz własny schemat rozmowy z klientem. Podczas szkolenia wykonasz kilka rozmów z klientem, poznasz schemat pierwszego kontaktu na podstawie którego stworzysz własny, efektywny schemat dialogu z klientem.
  • Zdobędziesz motywację do działania. Techniki sprzedaży, sztuka negocjacji - bez tego nie ma mowy o sprzedaży, ale równie ważną rzeczą jest motywacja. Podczas szkolenia dowiesz się co napędza do działania.
  • Dopasujesz strategię sprzedaży do swojej branży. Sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż telefoniczna, sprzedaż jednoetapowa czy wieloetapowa to wszystko zostanie omówiony podczas szkolenia tak, abyś mógł sam wybrać odpowiedni rodzaj sprzedaży dla siebie.
  • Poznasz social-media, Google Ads, e-mail ofertowy. Zobaczysz wyniki i wspólnie z trenerem omówisz co wybrać tak, aby zwiększyć swoją sprzedaż.

Dla kogo jest szkolenie?


  • Właściciele małych i średnich firm, którzy chcą zwiększyć sprzedaż. Jeśli jesteś sprzedawcą, kierownikiem sprzedaży, który szuka nowych sposobów sprzedaży, rozwiązań, pomysłów. Jeśli zdajesz sobie sprawę z dynamiki zmian jakie zachodzą w sprzedaży, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
  • Osób, które chciałyby stać się dobrymi sprzedawcami. Jeśli jesteś osobą, która myśli o zmianie dotychczasowej pracy i chce stać się handlowcem, przedstawicielem, sprzedawcą, to szkolenie pomoże Ci osiągnąć wymarzony cel.
  • Osób, które pracują w branżach usługowych.Dobrzy sprzedawcy potrafią skutecznie identyfikować potrzeby klientów, budować z nimi relacje i przedstawiać im produkty lub usługi w sposób przekonujący. Przyczyniają się wtedy do trzech istotnych w biznesie rzeczy: zwiększają sprzedaż, przychody i zyski.
  • Osób, które chcą poprawić w swojej firmie obsługę klienta.Klienci skarżą się na sposób w jaki są obsługiwani? Oddeleguj swoich pracowników na kurs który pomoże rozwinąć im umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, co doprowadzi do lepszej relacji z klientami.

Czy każdy może zostać dobrym sprzedawcą?

Dołącz do szkolenia   900zł +23% VAT

Dlaczego warto?


Zmień swoje podejście do klienta oraz wzmocnij umiejętności interpersonalne.Nauczysz się jak zmienić rozmowy o cenach w okazje do prezentacji produktu czy usługi, które oferujesz i jak zamknąć sprzedaż, czyniąc z każdej transakcji początek nowej relacji. Nauczysz się negocjować, oferować skrojone na miarę rozwiązania i skutecznie radzić sobie z trudnymi klientami. Zdobędziesz wiedzę, jak po sprzedaży utrzymać wysoką jakość relacji z klientami, dzięki obsłudze posprzedażowej. Dołącz do nas już dziś i zacznij zrozumieć potrzeby klienta!

Czy każdy może zostać dobrym sprzedawcą?
  • Dowiesz się co to jest sprzedaż bezpośrednia.
  • Wykonasz dobry telefon do klienta.
  • Stworzysz efektywny e-mail ofertowy.
  • Będziesz wiedział, które social-media wybrać do swojej sprzedaży.
  • Dowiesz się jaką siłę ma Twoja wiarygodność.
  • Zrozumiesz, w którym momencie sprzedaży klient rozpoczyna negocjację z Tobą.
  • Dowiesz się co to jest zamknięcie sprzedaży.
  • Zdasz sobie sprawę jak ważna jest obsługa posprzedażowa.
  • Poznasz sposoby jak radzić sobie z trudnym klientem.
  • Znajdziesz motywację do działania i osiągania zamierzonych celów.
  • Nauczysz się umiejętności zarządzania czasem i priorytetami.
  • Będziesz wiedział jak słuchać i zrozumieć perspektywę klienta.
  • Wypracujesz odpowiednie techniki komunikacji w sytuacjach konfliktowych.

Potrzebujesz pomocy?

Zostaw swój numer, nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.

Zamów bezpłatną konsultację
Agenda

Zawartość szkolenia


Termin Najbliższy termin
18.03.2025
Czas trwania 8 godzin
dydaktycznych
Forma Forma
online
Czas trwania Poziom
podstawowy
Certyfikat Szkolenie zakończonne
certyfikatem

Rozwiń wszystko Rozwiń

01Cechy dobrego sprzedawcy z uwzględnieniem rodzajów sprzedaży. Rozwińszczegóły


  • Sprzedaż bezpośrednia – predyspozycje, cechy, narzędzia.
  • Sprzedaż telefoniczna - predyspozycje, cechy i narzędzia.
02Zarządzanie strategiami marketingowymi w sprzedaży. Rozwińszczegóły


  • E-mail ofertowy.
  • Instagram - promowanie.
  • Facebook - reklama płatna - analiza wyników.
  • Wizytówka. Nowości, usługi, wydarzenia.
  • Google ads. Tworzenie, analiza kosztów.
  • Strona Internetowa. Analiza słów kluczowych.
03Pierwszy kontakt – wiarygodność. Rozwińszczegóły


  • Autentyczność firmy.
  • Produkt.
  • Nasza wiarygodność. Opinie na google, komentarze na facebooku.
04Sprzedaż – etapy sprzedaży. Rozwińszczegóły


  • Jak się przygotować do sprzedaży?
  • Propozycja indywidualnie dobrana do klienta.
  • Dość “gadania” - pora coś sprzedać.
  • Negocjacje (finansowe i niefinansowe).
  • Zamknięcie sprzedaży.
  • Obsługa posprzedażowa.
05A co gdy klient jest trudny? Rozwińszczegóły


  • Kto rozpoczyna rozmowę?
  • Kiedy klient nie dopuszcza nas do głosu.
  • Klient nas nie słucha.
  • Słyszysz / widzisz, że klient się spieszy.
  • Klient neguje każde nasze słowo.
  • Porównywanie nas do innych.
  • Pytania, na które nie znamy odpowiedzi.
  • Klient zadaje dużo pytań.
  • Klient przejął kontrolę nad rozmową.
  • Klient jest niegrzeczny.
06Motywacja a sprzedaż. Rozwińszczegóły


  • Cel – po co to wszystko robimy?
  • Uśmiech słychać też przez telefon, czyli kondycja dnia.
  • Ludzie chcą otaczać się pozytywnymi osobami - zmęczony klient.
  • Klient zmęczony nami - co robić, kiedy tracimy świeżość?
  • Powrót: - po wakacjach, - po dłuższym okresie.

Pobierz Pobierz w formacie PDF

Dołącz do szkolenia
Data
Zobacz wszystkie terminy

Informacje o szkoleniu


Forma szkolenia
Forma szkolenia

Szkolenie realizowane jest w godzinach 8:45-16:00 w formie online.

Tydzień przed szkoleniem otrzymasz od nas e-mail z zaproszeniem na szkolenie.

Po potwierdzeniu realizacji w wybranym terminie na maila otrzymasz identyfikator spotkania oraz hasło do Platformy ZOOM. Platforma ZOOM odpowiedzialna jest za komunikację z trenerem.

Wyposażenie szkoleniowe
Wyposażenie szkoleniowe

Do realizacji szkolenia potrzebujesz komputer lub laptop.

Jeśli nie posiadasz w/w wyposażenia, poinformuj nas, a na czas szkolenia otrzymasz drogą kurierską całe wyposażenie szkoleniowe potrzebne do realizacji kursu. Po zakończeniu szkolenia, sprzęt jest odbierany przez kuriera. Koszt transportu/wysyłki w obie strony wliczony jest w cenę szkolenia.

Terminy, informacje, pytania
Terminy, informacje, pytania

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami, chętnie Ci pomożemy. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Aleksandra Dziadowiec

tel: +48 572-995-842

E-mail: adziadowiec@notemaster.pl

Plan dnia
Plan dnia

8:45 - Start szkolenia.

10:15-10:30 - Przerwa 15 min.

12:00-12:45 - Przerwa obiadowa 45 min.

14:15-14:30 - Przerwa 15 min.

16:00 - Koniec szkolenia.

Dołączam do szkolenia

Co dostaniesz po szkoleniu?


Certyfikat
Certyfikat

Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat Notebook Master oraz zaświadczenie w wersji elektronicznej.

Certyfikat zawiera: imię i nazwisko uczestnika, nazwę kształcenia, liczbę godzin kształcenia, nazwę i adres organizatora, termin realizacji kształcenia, numer certyfikatu wraz z datą wystawienia, znak jakości MSUES oraz znak wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). Ponadto po zrealizowaniu każdego z etapów kształcenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie. Dokument zawiera powyższe informacje oraz nazwę etapu.

Materiały szkoleniowe
Materiały szkoleniowe

Po kursie otrzymasz materiały szkoleniowe które zawierają schematy rozmów z klientem, jak powinien wyglądać e-mail ofertowy i wiele innych praktycznych wskazówek.

Indywidualne konsultacje.
Indywidualne konsultacje.

Masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz indywidualnego wsparcia w konkretnym obszarze? Doskonale to rozumiemy! Dlatego oferujemy Ci możliwość skorzystania z dodatkowej, płatnej konsultacji z naszym trenerem. Odpowie on na nurtujące Cię pytania i doprecyzuje kwestie, które sprawiają Ci trudności. Wystarczy, że dasz nam znać.

W sprawie terminu oraz wyceny konsultacji prosimy o kontakt:

Aleksandra Dziadowiec

adziadowiec@notemaster.pl

tel:+48 572 995 842

Dołącz do szkolenia

Co mówią o nas kursanci?


Dołączam do szkolenia

Najczęściej zadawane pytania


Jestem osobą początkującą, czy to szkolenie jest dla mnie?Rozwiń

Szkolenie zostało stworzone w taki sposób, aby osoby bez żadnego doświadczenia sprzedażowego mogły w pełni z niego skorzystać.

 

Czy to szkolenie jest także dla osób bardzo zaawansowanych?Rozwiń

Jeśli jesteś doświadczonym sprzedawcą, ale również świadomą osobą zdającą sobie sprawę z tego, że zawsze można coś poprawić, podczas szkolenia znajdziesz dla siebie inspirację, pomysły, rozwiązania czy strategie, które pozwolą ci zwiększyć swoją efektywność w sprzedaży.

 

Czy szkolenie to głównie teoria, czy praktyka?Rozwiń

Podczas szkolenia omawiane zagadnienia poparte są własnymi przykładami zdobyte w praktyce. Nie jest to wykład, gdzie kursanci słuchają bezkrytycznie wykładowcy lecz otwarty dialog, z mnóstwem przykładów czy pomysłów ze strony osób realizujących szkolenie. Podczas szkolenia wykonujemy również ćwiczenia polegające na wykonaniu telefonu do klienta (tym klientem będzie trener).

 

Ile osób liczą grupy szkoleniowe?Rozwiń

Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób.

 

W jaki sposób mogę zapłacić za szkolenie?Rozwiń

Masz 3 możliwości dokonania płatności za szkolenie:

Płatność przez Przelewy24, zakupu dokonujemy przez koszyk lub "kup teraz"

Możemy wybrać opcje płatności na raty, Mbank lub Credit Agricole

Przez fakturę pro-forma, aby dokonać płatności skontaktuj się z księgowością: Anna Godzik-Stawiarz tel.790 347 302, e-mail: astawiarz@notemaster.pl

 

Czy jesteśmy jednostką, która jest zwolniona z VAT-u?Rozwiń

Niestety w Polsce wszystkie usługi szkoleniowe podlegają opodatkowaniu vat-u 23%. Wyjątkiem są szkolenia realizowane ze środków publicznych, gdzie poziom dofinansowania wynosi powyżej 70% dofinansowania.

 

Zmieniły mi się plany i nie mogę wziąć udziału w szkoleniu, które opłaciłem. Co teraz?Rozwiń

W tego typu przypadkach zawsze podchodzimy do sprawy indywidualnie, prześlemy Ci nowe terminy do akceptacji. W takim wypadku skontaktuj się Patrycją Wiśniewską tel. 571 085 289, e-mail: pwisniewska@notemaster.pl

 

Jakie są wymagania techniczne, aby uczestniczyć w szkoleniu?Rozwiń

Wymagane jest posiadanie komputera lub laptopa z dostępem do Internetu, mikrofonu i kamery.

 

Czy jest możliwość wzięcia udziału w indywidualnym szkoleniu?Rozwiń

Jeśli chcesz się uczyć w tempie dopasowanym do Twoich potrzeb i mieć trenera tylko dla siebie, to istnieje taka możliwość. Specjalnie dla takich osób stworzyliśmy tryb indywidualny. W trakcie takiego kursu możesz swobodnie poruszać nawet najbardziej osobiste kwestie i wątpliwości.

 

Czy mogę dopłacić i zamówić dodatkowe godziny szkolenia?Rozwiń

Jeśli chcesz przedyskutować dodatkowe zagadnienia, których nie było na kursie, przećwiczyć nabyte umiejętności, lub przygotować się do konkretnego zadania lub wyzwania, to nasz trener jak najbardziej zaprasza na indywidualne konsultacje. Wystarczy dać mu znać podczas uczestnictwa w kursie, że masz taką potrzebę przystąpić do poszerzania swoich horyzontów sprzedażowych.

 

Sprawdź wszystkie pytania

jeśli potrzebujesz informacji o szkoleniach, zadzwoń do nas!


Beata  Włodarczyk Starszy specjalista ds. sprzedaży
Beata Włodarczyk
+48 571 909 889 bwlodarczyk@notemaster.pl
Aleksandra Dziadowiec Starszy specjalista ds. szkoleń
Aleksandra Dziadowiec
+48 572 995 842 adziadowiec@notemaster.pl
IMG
  • Zgoda
  • Szczegóły
  • O plikach Cookie

Nasza strona korzysta z plików cookie

Stosujemy pliki cookie do personalizacji treści i reklam, oferowania funkcji społecznościowych oraz analizy ruchu na naszej stronie. Dane dotyczące korzystania z naszej witryny udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które im przekazałeś lub które zebrali podczas korzystania z ich usług.